Amsterdam - MFA 26: Laagvliegers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn oordoppen moet ik helaas weer opsturen naar alpine om wat dikker te maken omdat het toch net niet goed is...
 
Denk dat je beter je oren kan laten aanpassen _O-
Werkte dat maar :')

Heb het idee dat het nu niet echt schadelijk is maar nog net niet helemaal goed. Ze gaan een extra aflaklaagje erop doen, recht iets meer dan links, en dan verwacht ik dat het goed zit.
 
Vraagje.

ALS ik vrijdag mijn uitlaat binnen krijg wil ik hem zaterdag monteren op mijn bike. :P
Maar aangezien (mijn beste vrienden B|) de politie nu op scherp staan vanwege de TT zal er veel gecontroleerd worden. :r
Is dat nu ook zo in de rest van Nederland of alleen in de buurt van en richting Assen.
Ik heb namelijk 3 verjaardagen zondag in Lelystad en ik heb geen zin in een bekeuring de eerste dag dat die erop zit. B|
 
Laatst bewerkt:
Je _hebt_ kans dat ze op de A6 al staan te controleren, maar ik denk niet dat die kans erg groot is. Waarschijnlijk richten ze zich meer op de A28. En ze gaan niet de binnenstad van Lelystad afkammen voor motorrijders :). Ik zeg: gewoon die demper eronder schroeven.
 
Laatst bewerkt:
Net bij het stoplicht stond een Golf R32 beetje stoer toeren te maken naast me...

Dus bij groen zeiden ik en mijn 'badkuip' :W

Je zag het echt zo kijken van ;( verloren van een brommer!

Haahahah Heerlijk!!
 
Laatst bewerkt:
Net bij het stoplicht stond een Golf R32 beetje stoer toeren te maken naast me...

Dus bij groen zeiden ik en mijn 'badkuip' :W

Je zag het echt zo kijken van ;( verloren van een brommer!

Haahahah Heerlijk!!

echt waar _O- dat wou ik wel op video zien :P
 
Vraagje.

ALS ik vrijdag mijn uitlaat binnen krijg wil ik hem zaterdag monteren op mijn bike. :P
Maar aangezien (mijn beste vrienden B|) de politie nu op scherp staan vanwege de TT zal er veel gecontroleerd worden. :r
Is dat nu ook zo in de rest van Nederland of alleen in de buurt van en richting Assen.
Ik heb namelijk 3 verjaardagen zondag in Lelystad en ik heb geen zin in een bekeuring de eerste dag dat die erop zit. B|


Ik hoorde... dat ze overal staan met meet apparatuur. Ik zou hem een week later monteren ;)

Pas op!
 
Wie van jullie weet er een goede betaalbare garage in Amsterdam?

Ik heb sinds kort een Suz. SV650, maar wanneer ie goed warm is verlies ik tijdens het rijden af en toe vermogen en wanneer ik aan het gas draai valt ie eerst stil voordat ik extra gas krijg.. De monteur van Motomaat zei dat waarschijnlijk de kleppen moeten worden gesteld (kan kloppen, motor staat op 30.000km). Hij rekende voor een grote beurt en kleppen stellen 300-500 euro maar had pas over een maand tijd. Motoport had eerder tijd maar rekent rond de 500-700 euro!

dus: iemand tips/adviezen over garages?

Mario is duur (motomaat), kwam daar in den beginne ook. Motoport sws niet aan beginnen.

In de buurt heb je

Bakker (richard)
Bakker Motor Service | no nonsense adres voor japanse motoren

zwanenburg

goed en niet duur

MSH (iwan, vriend van mij, mijn vaste stekkie)
http://www.mshmotorparts.nl/
Hoofddorp

AFS is ook goed, ben ik wel eens geweest. :Y In purmerend..

Genoeg keuze, zolang je maar niet naar motomaat of motoport gaat kan het eig alleen maar beter worden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan