Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet heel ff spammen hoor _O- want ik sta strak van de energie lol!

Bod van mn vriend en mij op ons huis is geaccepteerd!! *O*

\[edit]

je moet ff door de oude vrouwtjes pix kijken ^_^
25 meter aan tuin.. garage waar genoeg motoren en een auto in passen O-)
rustige buurt
genoeg mogelijkheden om uit te bouwen, maar dat doe we voorlopig nog niet

*O* *O* *O* *O* *O*


Nice de foto's zien er goed uit! Ik zie een vette bbq aankomen hoor O-) Trouwens, je weet dat veel MFA'ers een stallingsprobleem hebben hé? :+
 
Laatst bewerkt:
Trouwens Jermo of Elvira enig idee wat er bij de Koos Vorrinkweg aan de hand is.
Zag er een zootje politie en een paar ambulances staan.
 
Laatst bewerkt:
Goeienavond MFA'ers, vanmiddag even staan kletsen met BioBak en hij zei meld je ook eens bij MFA...
Dus bij deze. Ik ben Roel, bijna 21 (al een heeeeele tijd O-) ) en in het dagelijks/nachtelijk leven rijdt ik betaald rond in een van die vele grote wit/blauwe bussen die je tegen woekerprijzen naar een heel eind van je bestemming brengen :$ . Na het werk schud ik graag zo snel mogelijk m'n uniform van me af om even lekker te gaan spelen met m'n motor. *O* Als jullie weer ritje gaan maken houd ik me dan ook warm aanbevolen. Wellicht tot de volgende meet/rit..... :W
full
 
dude, seriously WTF
Heb geen goede zomerpak en ga liever niet in een spijkerbroek rijden. :N
Die broek die ik heb die is waterdicht en bij 20+ word het een sauna.
Volgend jaar komt er een nieuwe garderobe met een nieuwe jas, broek, helm en nog wat dingetjes.
Dan is het een stuk aangenamer. ;)

@ Roeleey welkom. :W
 
Laatst bewerkt:
Als je zin heb wil ik een nachtrit doen van 12 tot 6 of zo.
Overdag is me te warm. B|

Ik heb 3 jaar geleden zo'n zomerpak gekocht voor € 275, jack en broek. Natuurlijk niet even goede bescherming als een leren outfit maar wel protectoren op knieën, schouders en ellebogen en de wind waait er lekker doorheen. Samen met hoge schoenen toch nog redelijke bescherming en in elk geval beter dan jeans en shirtje :)

Tot een graad of 33 redelijk uit te houden zolang je rijdt.
 
Klein stukje met roel gereden, helaas moest die naar t ziekenhuis voor zn dochter.
Ik hoop dat alles is goedgekomen roel. Verder wel even lekker stukje gereden, zit wel veel power in dat blok van je!
 
Nou hehe, weer thuis.... Was een klein stukje rijden... -O- Met m'n dochter viel het mee, lichte hersenschudding....Op weg naar huis toch nog geflitst :( En we hadden nog wel besproken waar ze staan..... |( )Miste de A1 na de tunnel en ging toch maar verder over A10, oh sh*t bij afslag Watergraafsmeer staat er ook een.....vol in de ankers maar toch nog rond de 130....... ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan