Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Witte dc's witte pimp jas spijkerbroek en een kale plek op me hoofd door steph van de Cooldown _O-
Plus ik ben altijd duidelijk aanwezig
 
Ik ga die grote neger ff uitlaten dan spring ik in het koekblik en zie jullie @ Bleekemolen!
 
Volg al een tijdje het MFA topic dus bij deze zal ik me even voorstellen voordat ik mee ga posten *O* .

Ik ben Kevin 20 jaar oud , rijd sinds kort motor en heb een witte Suzuki gsx 600 F.

Het begon allemaal op de crossmotor op me 9de op een 85cc yamaha }) , prachtige tijden en sinds toen overtuigd dat ik me motor rijbewijs moest halen laten en heb sinds 20 Juli me A-tje gehaald (25kw) . Ken maar weinig mensen met een A-tje en om altijd maar alleen erop uit te gaan gaat ook op den duur vervelen dus dacht ik laat ik hier eens een post doen en mee voor stellen. Aangezien jullie aardig wat organiseren en samen komen en ik dat wel gezellig vind. Wat is er nou leuker dan met mensen uit Mokum gezamelijk te rijden :] . Overige hobby's buiten motor rijden , AJAX (sta regelmatig in het stadion zelf) , uitgaan.

Denk dat ik mezelf nu wel aardig heb voorgesteld :p

Dus bij deze de vraag, Can i join the club :] MFA
eeuy! wij hebben elkaar al gespot ;)

:W
 
GVD!

Net pas @ work

Zetten gewoon de hele toegangsweg en inrit af zonder aankondiging.
Dan maar over het fietspad door het gras op de poppetjes af!

Verkeersregelaar: Wat doe jij nou?
Nou ik probeer op me werk te komen maar als jullie staatsmongolen een toegansgweg afzetten zonder aankondiging en een inrit naar 2 bedrijven die de hele nacht werken afzetten!
Verkeerslul: Ja dat gaat niet.
Ik: Dat gaat niet moet jij opletten al moet ik door je heen ik moet naar me werk _O-
Dan bel ik de politie! Dat moet je doen zeg maar dat ze naar de loge kunnen komen op het Siemens terrein als ze een verklaring willen _O-

4 auto's aan de kant gedwongen paar oranje jasjes opzij laten springen en tadaa op het werk

Was weer leuk

En dan komt net de Sitemanager aan die dus ook niet was geinformeerd die gaat nog even verhaal en een schadevergoeding claimen @ gemeente

Altijd leuk Amsterdam
 
GVD!

Net pas @ work

Zetten gewoon de hele toegangsweg en inrit af zonder aankondiging.
Dan maar over het fietspad door het gras op de poppetjes af!

Verkeersregelaar: Wat doe jij nou?
Nou ik probeer op me werk te komen maar als jullie staatsmongolen een toegansgweg afzetten zonder aankondiging en een inrit naar 2 bedrijven die de hele nacht werken afzetten!
Verkeerslul: Ja dat gaat niet.
Ik: Dat gaat niet moet jij opletten al moet ik door je heen ik moet naar me werk _O-
Dan bel ik de politie! Dat moet je doen zeg maar dat ze naar de loge kunnen komen op het Siemens terrein als ze een verklaring willen _O-

4 auto's aan de kant gedwongen paar oranje jasjes opzij laten springen en tadaa op het werk

Was weer leuk

En dan komt net de Sitemanager aan die dus ook niet was geinformeerd die gaat nog even verhaal en een schadevergoeding claimen @ gemeente

Altijd leuk Amsterdam


hier had ik eigenlijk bij willen zijn
 
Het was echt gezellig!!! Na een fikse bult naast me knie en een schaafplek op me poot na xD... Op naar de volgende meeting xD
 
naast dat ik al god ben, heb ik ook de plek van "de baas" ingenomen.

full
 
Volg al een tijdje het MFA topic dus bij deze zal ik me even voorstellen voordat ik mee ga posten *O* .

Ik ben Kevin 20 jaar oud , rijd sinds kort motor en heb een witte Suzuki gsx 600 F.

Het begon allemaal op de crossmotor op me 9de op een 85cc yamaha }) , prachtige tijden en sinds toen overtuigd dat ik me motor rijbewijs moest halen laten en heb sinds 20 Juli me A-tje gehaald (25kw) . Ken maar weinig mensen met een A-tje en om altijd maar alleen erop uit te gaan gaat ook op den duur vervelen dus dacht ik laat ik hier eens een post doen en mee voor stellen. Aangezien jullie aardig wat organiseren en samen komen en ik dat wel gezellig vind. Wat is er nou leuker dan met mensen uit Mokum gezamelijk te rijden :] . Overige hobby's buiten motor rijden , AJAX (sta regelmatig in het stadion zelf) , uitgaan.

Denk dat ik mezelf nu wel aardig heb voorgesteld :p

Dus bij deze de vraag, Can i join the club :] MFA

Harde kern ajax? je kent t wel, afca trui, lijntje dit dat :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan