Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
die man kijkt terecht naar dat enorme gat haha

Maar voor de rest :geill:
Led koplampen,195pk, 132nm en 163 kilo etc etc...

Ducati 1199 Panigale gepresenteerd

full
 
Laatst bewerkt:
Het is maandag maar het weekend is dichterbij dan je denkt dus mijn vraag luidt:
Zijn er nog plannen voor dit weekend ?
 
Wel vervelend voor al die omkatters die er rondlopen.
Morgen mooi weggetje uitgezocht inclusief stukkie lekdijk haha

Wat doe je met je eerste eigen motorfiets waar je voor het eerst op zit?


Juist Lekdijk bitches!!!

Veplicht booty checking


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


LMFAO - Champagne Showers omdat het kan :)
 
Morgen mooi weggetje uitgezocht inclusief stukkie lekdijk haha

Wat doe je met je eerste eigen motorfiets waar je voor het eerst op zit?


Juist Lekdijk bitches!!!

Veplicht booty checking


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


LMFAO - Champagne Showers omdat het kan :)

Stylo gasten ook gewoon :P Ging je nog mee naar Oi!?

Ik meld me in ieder geval af voor morgen, moet bandje sparen. Zit op canvas en moet nog naar de garage weten te rollen.
 
Dit frameloos ontwerp heeft Ducati dus toegepast op hun laatste superbike,de 1199 Paginale :)
 
Laatst bewerkt:
Stylo gasten ook gewoon :P Ging je nog mee naar Oi!?

Ik meld me in ieder geval af voor morgen, moet bandje sparen. Zit op canvas en moet nog naar de garage weten te rollen.
Ro gaat ff kijken of ze kan zo ja we are in gaan we loos word een zware tijd voor mij mentaal dus zij gaat even voor de rest heb haar steun echt nodig
 
Oke, doe wel ff chill aan he kerel.
Ik zal even kijken of ik nog wat vrienden mee kan krijgen. Maat van me (MF'er maar woont in het zuiden) gaat waarschijnlijk ook wel mee. Dus wordt zeker even gezellig. Zie maar ff, we pm'en er wel ff over ofzo.
 
Dit frameloos ontwerp heeft Ducati dus toegepast op hun laatste superbike,de 1199 Paginale :)
Eindelijk een grote speler die het idee van de Britten toepast zoals het bedoeld is *O*
Snap eigenlijk niet dat het niet eerder en op grotere schaal is opgepikt, tot nu toe 'hielp' het blok alleen als dragend deel.

Echt een supermooie Duc, spiekte al even in het desbetreffende topic :Y
 
Eindelijk een grote speler die het idee van de Britten toepast zoals het bedoeld is *O*
Snap eigenlijk niet dat het niet eerder en op grotere schaal is opgepikt, tot nu toe 'hielp' het blok alleen als dragend deel.

Echt een supermooie Duc, spiekte al even in het desbetreffende topic :Y

Kijk,jij hebt je huiswerk ten minste gedaan ;)
De Britten was zn tijd ver vooruit.
 
Oke, doe wel ff chill aan he kerel.
Ik zal even kijken of ik nog wat vrienden mee kan krijgen. Maat van me (MF'er maar woont in het zuiden) gaat waarschijnlijk ook wel mee. Dus wordt zeker even gezellig. Zie maar ff, we pm'en er wel ff over ofzo.
Doe heel Chill zij zorgt ervoor dat het goed komt maar alles van me pa komt nu langzaam los komt goed nog steeds te blij
 
Thnx pik komt goed
Je moet die band regelen want wil de rondweg met de crea als aanvoerders doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan