Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo dames en heren,
ik ben Jasper, 22 jaar, rij een 2004 CBR 1000 rr en ben nieuw hier.
Afgelopen weekend al mijn eerste kennismakingsrit gehad met wat jongens van het MFA.
Was gêwêldîg!! Werd ook gevraagd naar mijn nickname op het MF, die had ik nog niet, dus bij deze heb ik die wel!

Ik ben een domoor wat uploaden van foto's op fora betreft, dus wanneer iemand zich geroepen voelt en mij even een stoomcursus wil geven kan ik wat recente foto's van mijn fiets uploaden!
Groet
Jasper

Ey Jasper, was maar goed dat jij niet afgehaakt bent zondag ;) . Was wel een pittig ritje.

Ellloowwwwww :W


Ehhh, not sure hoeveel introductie ik nog nodig heb aangezien mn naam volgens mij al enige x voorbij is gekomen en ik een heel aantal van jullie al heb gezien :P Maargoed ik ben dus Romy (Roro) en heb n korte tijd rugzakje bij Roxio gespeeld. Vorige week maandag voor mn A'tje geslaagd, afgelopen maandag mn rbw opgehaald en gister met rox m'n motor wezen halen *D Kan nog steeds niet helemaal geloven dat ie van mij is, wat een geil apparaat is het toch :9~ Maar ik zag er hier al foto's van staan dus dat wisten jullie al ;) Nu alleen nog even ècht leren rijden :Y (vrees nu al voor de opvoed cursus die ik ga krijgen...)

K zal hier dus ook wel vaker wat komen spammen, okal ben ik natuurlijk geen 020'er (Utreg oh yeah *O* )

Gefeliciteerd met je A en die opvoedcursus... Afhankelijk van wie de cursus geeft, kan het mee of tegen vallen, maar met Jim heb je nog een milde :9 .

K zal hier dus ook wel vaker wat komen spammen, okal ben ik natuurlijk geen 020'er (Utreg oh yeah *O* )
Dat je dat na verleden week hier nog durft te schrijven...... |( :+
B|
 
Ellloowwwwww :W


Ehhh, not sure hoeveel introductie ik nog nodig heb aangezien mn naam volgens mij al enige x voorbij is gekomen en ik een heel aantal van jullie al heb gezien :P Maargoed ik ben dus Romy (Roro) en heb n korte tijd rugzakje bij Roxio gespeeld. Vorige week maandag voor mn A'tje geslaagd, afgelopen maandag mn rbw opgehaald en gister met rox m'n motor wezen halen *D Kan nog steeds niet helemaal geloven dat ie van mij is, wat een geil apparaat is het toch :9~ Maar ik zag er hier al foto's van staan dus dat wisten jullie al ;) Nu alleen nog even ècht leren rijden :Y (vrees nu al voor de opvoed cursus die ik ga krijgen...)

K zal hier dus ook wel vaker wat komen spammen, okal ben ik natuurlijk geen 020'er (Utreg oh yeah *O* )Jou dus ook afgelopen zondag gezien, welkom op mf :W

Uhhhh wie ben jij _O- ;) :9

030 is altijd nog beter dan 010..... Ookal waren we zondag zwaar de lul tegen Utreggg '(

Welkom bij de club
 
Gamble ga jij nou eerst maar eens je banden eer aan doen!

Bjorn ik heb best genoten van die wedstrijd hoor

Ron hey tijd niet gesproken was gezellig moeten we vaker doen zo
 
Gamble ga jij nou eerst maar eens je banden eer aan doen!

Bjorn ik heb best genoten van die wedstrijd hoor

Ron hey tijd niet gesproken was gezellig moeten we vaker doen zo

Ik was redelijk bezig hoor! De rullen die er op zaten zijn er inmiddels vanaf gereden, dus dat betekent dat ik inmiddels ook op die delen van de band heb gereden. 180 is zwaar overkill. Ik kan wel uit met een 100.
 
Haha ik wacht af ga het zien maat

Werd net gebeld door de baas as usual is did weer eens wat later vanaaf
 
Ellloowwwwww :WJou dus ook afgelopen zondag gezien, welkom op mf :W


Hey, ja dat klopt, volgende keer als we de rondweg bij jou onveilig komen maken doe je dus lekker mee hoor ik al ;)
Ik kijk er nu al naar uit! vin motor vrouwen altijd wel wa hebben! ik zie ze in mijn omgeving eigenlijk nooit ;(
Groeten
 
Hey, ja dat klopt, volgende keer als we de rondweg bij jou onveilig komen maken doe je dus lekker mee hoor ik al ;)
Ik kijk er nu al naar uit! vin motor vrouwen altijd wel wa hebben! ik zie ze in mijn omgeving eigenlijk nooit ;(
Groeten
Ik heb smaak jasper
 
Net skaffz gespot in arena uiteraard met oortjes :Y

45 min geleden brhm gespot op de insulinde weg. :W

Beide heren: niet vergeten dat er meer versnellingen zijn dan alleen de eerste he :P ;)


:X

reed jij ook dan?

Romey en Jasper, welkom! :W
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Tuurlijk kan dat gewoon... je weet toch dat MFA sinds April dit jaar Utrecht heeft geannexeerd ;) })

Hoort nu gewoon bij buitenwijk van A'dam _O-
Dus welkom bij MFA :W
_O_ Houten circuit "De RONDWEG" hoort vanaf nu bij onze achtertuin so beware en waarschuw de buren dat ze aan de kant gaan als MfA komt spel!





Weer thuis trouwens gents
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan