Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al gereplyd en contact met sinaasappel ;) Even kijken of ik nog een paar uurtjes vrij kan prikken zou mijzelf ook wel helpen denk ik :$
 
Ik kan hem gewoon gedag zeggen als ik zou willen :N

(gelukkig)Vandaag dan niet want ik was er niet wegens ziekenhuis bezoek... maar over 2 weken komt ie voor de raadkamer...... die gaat nog wel een keer 90 dagen krijgen denk ik... (hangt er natuurlijk wel vanaf hoe ver de politie is met het onderzoek en wat de Ovj eist).
 
Rox je moet gewoon komen!

Ik weet niet of het ook daadwerkelijk kan, maar ik heb begrepen dat als de kist op zijn plek staat en ze hem laten zakken er een motor word naast gezet en dat deze dan flink moet revven.
 
Mijn Blade is niet gefixed voor die dag.

Heb dienst tot 15.00 uur dus moet kijken of ik wat kan regelen :S

Ik doe me best geloof me!!!

Echt ik heb de mail er al uit naar me teamleader. En me Back-up bike ga ik vanaaf vragen moet ik dan alleen ophalen!
 
Oke

Dit is echt te WOW

Als ik vrij heb is de bike geregeld!

WOW


Je bent echt te absoluut het einde!!! Schijt dat het openbaar staat maar dit betekent echt heel erg veel!
 
Eey schoonheid je mag je best wat uitgebrider voorstellen en zoals het mf betaamt willen we foto's :P
 
img2011100100023.jpg



ff posen hoor.. @ Horney: (als je hier nog ergens hangt) si vous plait.. this picture in de OP! Thankyou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan