Andere Achterbrug In mijn GS750 uit 79

jurre23

MF'er
1 mei 2007
35
0
Rotterdam
Ik heb weer een vraagje over mijn GS,

Ik wil er namelijk een andere brug inzetten, maar de vraag is: welke brug past erin en dan heb ik het over aluminium brug als uit gsxr bijv. en waar moet ik opletten en wat ik moet doen in principe!

en wat zijn de maten van een brug die erin kan... ben namelijk niet bij de motor tot 10-04 maar wil wel wat dingen kopen!

wat is er mogelijk en wat niet!

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!!!:P *D

MVG Jurre23
 
Laatst bewerkt:
Heb je al wat gemeten? Is anders wel zo handig om hier wat maten neer te zetten.
 
ik heb die maten niet bij me en ben nu op mijn werk en ben denk pas over 3 dagen weer bij mijn motor...

misschien als iemand die maten weet aub even laten weten, kan ik gelijk weer verder als ik er misschien een koop en thuis kom..

dank,
 
Ik heb weer een vraagje over mijn GS,

Ik wil er namelijk een andere brug inzetten, maar de vraag is: welke brug past erin en dan heb ik het over aluminium brug als uit gsxr bijv. en waar moet ik opletten en wat ik moet doen in principe!

en wat zijn de maten van een brug die erin kan... ben namelijk niet bij de motor tot 10-04 maar wil wel wat dingen kopen!

wat is er mogelijk en wat niet!

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!!!:P *D

MVG Jurre23
Hoi een alluminium achterbrug van een GSX 750/1100 uit 1980 past er zo in zonder aanpassing.
gr. Abe :]
 
gsx750 uit 80/81 heeft geen alu achterbrug, een gsx1100 wel.
heb ik eventueel wel liggen, past iig in een gs1000 frame.
stuur maar pm of mailtje indien je interesse hebt.
 
Misschien past een gpz1100 brug inbouw afmeting( binnen het frame) is 25 cm erkan nog een paar cm afgehaald worden. Ik heb ook nog passende wielen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan