Andere uitlaat zx7r is het het geld waard?

27 apr 2005
20
0
Ingen
Ik heb nu een Bos open uitlaat op mijn Zx7r (zie piccie), zit een leuk geluid in maar van mij mag het best allemaal nog wel wat luider :9

Ik hier op het forum al het e.e.a. al gelezen over een D&D uitlaat of Yoshimura Rs3 dat die wel een leuke sound hebben, maar ik weet niet of het het geld wel waard is en of het verschil zoveel groter zijn qua herrie met de demper die er dus nu onder ligt.

Nou is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft met een van deze twee of misschien een ander merk gebruikt voor een lekkere tering herrie te krijgen.

full
 
Ik heb 2 "open" dempers op mijn Gixxer 1100 zitten maar daar komt echt een
gaaf geluid uit !!!

Is die BOS van jouw een resonantie demper of een absorptie demper ??

((( Open of met binnenwerk )))


Boelsmaparts.nl in putten verkoopt dempers van het merk ART !!!
Zien er heel mooi uit en geven een fantastisch geluid.

Er stond toevallig een R6 met een High mount art demper en
je voelde het geluid bijna in je maag !!

Hard maar toch gedempt, zwaar bij laag en hoog bij hoge toeren !!!

Heel gaaf :}
 
Laatst bewerkt:
Die ART dempers hebben een mooi prijsje! :} Is het overwegen waard vind ik als het geluid echt gaaf is. Heb er nu een BSM Vampire onder, heel gaaf geluid maar iets te stil naar mijn mening.
 
ik zou eigenlijk echt niet weten hoeveel Db's deze produceert. Ik ga zo is effe op sites kijken die jullie doorgeven. Een van jullie kent ook niet toevallig ieman met een D&D?
 
Jo bedankt voor de link inderdaad leuke uitlaatjes voor een hele leuke prijs.
Jammer dat het beluisteren van die fragmenten toch moeilijk blijft. Weet iemand een teovallig site voor D&D dempers met prijslijstjes?
 
probeer eens een devil SB-2, gegarandeerd plezier en veel meer herrie dan de bos demper die je erop heb zitten!!
Of je moet de neiuwe demper van bos proberen, soort moto-gp stijl demper, die is veel kleiner en daar zal ook wel wat herrie uitkomen :)
 
He Peduh, onder jouw zx6r, was dat een volledig systeem? of alleen demper?


Dat was alleen een demper, maar het geluid was echt geweldig hard :9~
En alle dipjes waren eruit, maar dat doet denk ik elke sportuitlaat.
Maar als je echt voor een pk winst wil gaan, moet je een Muzzy nemen. Deze schijnt het op een zx-7r héél erg goed te doen.

hier nog ff een foto

demper2.jpg


[edit] sorry, foto is een beetje groot :X
 
Net op de site van Devil zitten kijken naar een SB2, maar full system not AVAILABLE! waarom dat? omdat een zx7r al wat oudere motor is misschien?? of zou dat nog komen.
 
Net op de site van Devil zitten kijken naar een SB2, maar full system not AVAILABLE! waarom dat? omdat een zx7r al wat oudere motor is misschien?? of zou dat nog komen.
hey,ik HAD dees en die ziet er gaaf uit EN klinkt nog es vet!! (103DB dacht ik zo ff)maar uhm.. heb wel eens een gozer gezien/gehoord met een zx7r die een ronde bos uitlaat had die best wel goed klonk :X dus jah, of het echt veel zal schelen en de moeite waard is.....
wel weet ik dat d&d meer herrie maakt dan geluid en dat muzzy echt :9~ is.
heb nog een origineel systeem liggen maar die is denk iets te zacht ;)

Bijlage: ma bike.JPG
 
de mijne maakt ook een gruwlijk geluid en klappert echt hard als het gas weer dicht gaat maar ik denk dat het ook komt door die nieuwe toevoerpijp maar als je herrie wilt dan........
full
 
he kerel ik zag je reactie via mijn mail en de uitlaat op mijn motor is gewoon een remus demper, die pijp heb ik zelf gemaakt en net achter mijn kuip heb ik de originele pijp afgeslepen daarom zie je dat zwarte stuk niet meer, of je dit kan kopen zo weet ik niet maar het is dan wel een complete 1-zitter want alles is er af voor de passagier en ood de kenteken en knipper licht kast is weg, ik hoop je genoeg te hebben geholpen,
gr richard
 
Heb een open carbon rs3 op mijn zx7r zitten. Het geluid is diep, donker en hard. Doordat deze zomer een paar ritjes naar de Eifel en de Ardennen op het programma staat heb ik de week een dv-killer besteld. Volgens de verhalen zijn onze oosterburen wat strenger op het geluid, dat risico laat ik liever aan mij voor bij gaan.
Met alleen de losse demper heb je denk ik tussen de vier en vijf pk winst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan