Anthony "Ant" West #13

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
11.194
6.780
Hoogeveen
Aangezien een man zoals deze gewoon een topic verdiend ! Eigenlijk is het zelfs belachelijk dat er nog geen topic was.

Dit weekend rijd hij in het Braziliaans kampioenschap en laat hij zn middelvinger aan de FIM zien.

Ik zal het topic verder vullen met historie etc zodra ik de hond heb uitgelaten ( Moet er eerst nog 1 kopen etc. etc )
Als er iemand mooie info, plaatjes of wat dan ook heeft mbt Ant west dan mogen deze natuurlijk geplaatst worden ;)
 
Mooie aan die man is dat hij, behlave een sympathieke gozer, ook een echte vechter is.
Huis en haard heeft ie verkocht om te kunnen racen. Alles zit tegen en hij mag niet meer racen bij FIM wedstijden, maar hij laat zich niet uit het veld slaan. Hij MOET racen.
Ook al is het in de jungle van Malawi of het Braziliaanse regenwoud.

Ik hoop dat hij nog lang actief blijft in de motorsport, waar en hoe dan ook.
 
Waar die hetze jegens hem nou op gebaseerd is..??

Ben ik dus ook echt benieuwd naar. Hij zal vast iets hebben gebruikt wat niet is toegestaan, maar van de FIM heb ik niks kunnen vinden. Bijzonder verhaal!

Kearl heeft idd alles opgegeven om te kunnen racen in welke klasse dan ook. Hij heeft ook echt wel talent! Hoop ook dat hij nog lang doorgaat!
 
1408976
 
Ben ik dus ook echt benieuwd naar. Hij zal vast iets hebben gebruikt wat niet is toegestaan, maar van de FIM heb ik niks kunnen vinden. Bijzonder verhaal!
Google bestaat al even anders. :P :+

FIM Statement A West.jpg



A West Twitter.JPG


Offical Facebook page Antony West.

Official reply FIM on Mr. A. West
The facts are that Anthony West tested positive for cocaine at the FIM Supersport World Championship event at Misano on 8th July 2018.
This was the second time he has tested positive for a banned substance during a FIM World Championship event. The previous occasion was for a prohibited stimulant.
The FIM has a clear responsibility for the health and safety of all riders at our events and to ensure fairness for all in our sport as well as to uphold the reputation of our sport as a clean sport through our Anti-Doping program and rules in keeping with all other International Sport Federations.
Mr West was found to have breached these rules at a hearing and was suspended from participation in sport for a period of two years.

Despite this he chose to ignore this and breach his suspension by continuing to participate in the championship in Brazil.
This is against the rules of the World Anti-Doping Agency as well as the FIM Anti-Doping Rules.
The FIM has acted with integrity and in the interests throughout this process and Mr West is entirely responsible for this situation and must accept responsibility for his own.

The FIM is aware of recent unpleasant and inaccurate comments made by Anthony West on social media.
The FIM would completely refute the accusations which are untrue and unwarranted.
 
Heb er destijds wel iets van meegekregen maar ging er vanuit dat bij die test destijds er ook al sprake was was dubieus gehandel door de authoriteiten in deze.
Er zijn er meer geschorst om deze reden dat wel, en terecht m.i.
 
Google bestaat al even anders. :P :+

Bekijk bijlage 1409039


Bekijk bijlage 1409034

Offical Facebook page Antony West.

Official reply FIM on Mr. A. West
The facts are that Anthony West tested positive for cocaine at the FIM Supersport World Championship event at Misano on 8th July 2018.
This was the second time he has tested positive for a banned substance during a FIM World Championship event. The previous occasion was for a prohibited stimulant.
The FIM has a clear responsibility for the health and safety of all riders at our events and to ensure fairness for all in our sport as well as to uphold the reputation of our sport as a clean sport through our Anti-Doping program and rules in keeping with all other International Sport Federations.
Mr West was found to have breached these rules at a hearing and was suspended from participation in sport for a period of two years.

Despite this he chose to ignore this and breach his suspension by continuing to participate in the championship in Brazil.
This is against the rules of the World Anti-Doping Agency as well as the FIM Anti-Doping Rules.
The FIM has acted with integrity and in the interests throughout this process and Mr West is entirely responsible for this situation and must accept responsibility for his own.

The FIM is aware of recent unpleasant and inaccurate comments made by Anthony West on social media.
The FIM would completely refute the accusations which are untrue and unwarranted.

Google??? 🤔🤔🤔...

Nee, zegt me niks. Sorry.
 
Anders ff het Rossi topic nalezen.

West vs FIM

"Fuck you, you dogs!"

Zomaar 1 willekeurige quote :+
 
Beetje kort door de bocht misschien maar onderstaand mijn opvatting over het gebeuren ;

Tijdens een controle is gebleken dat West verboden substantie in zn urine had volgens de FIM, west zegt dat ze hem proberen te naaien en dat ze geen openheid van zaken willen geven en dat er gerommeld word met bewijsmateriaal etc.

Ondertussen draaide hij een heel goed weekend in Brazilië !
 
Ik ken de geschiedenis van West nog wel en heb eea inmiddels daarover gelezen.
 
Beetje kort door de bocht misschien maar onderstaand mijn opvatting over het gebeuren ;

Tijdens een controle is gebleken dat West verboden substantie in zn urine had volgens de FIM, west zegt dat ze hem proberen te naaien en dat ze geen openheid van zaken willen geven en dat er gerommeld word met bewijsmateriaal etc.

Ondertussen draaide hij een heel goed weekend in Brazilië !

Beetje kort door de bocht, maar hier mijn visie;
Meneer West is wederom betrapt op doping. Nu begint hij te janken omdat hij beseft dat dat wel ongelooflijk stom is.
 
Beetje kort door de bocht, maar hier mijn visie;
Meneer West is wederom betrapt op doping. Nu begint hij te janken omdat hij beseft dat dat wel ongelooflijk stom is.

Ik zou het iets anders verwoorden maar dit is toch ook wel mijn mening. Ik vind al die theorieën dat de Fim hem probeert te naaien ongeloofwaardig. Waarom zouden ze dat doen dan? Ik kan werkelijk geen een reden bedenken.

West heeft twee keer een scheve schaats gereden en moet daar nu voor boeten. Dat hoeft anderzijds absoluut niet te betekenen dat je geen fan van hem kunt zijn. Dat ben ik namelijk ook en zijn carriere is natuurlijk heel bijzonder en daar waardeer ik hem enorm om. Tegelijkertijd is het ook een oetlul dat ie in de pillenpot heeft gegraaid.
 
Dat zij hem tegenwerken in een kampioenschap waar zij in principe niets te vertellen hebben vind ik anders, bijzonder...
 
Ik zou het iets anders verwoorden maar dit is toch ook wel mijn mening. Ik vind al die theorieën dat de Fim hem probeert te naaien ongeloofwaardig. Waarom zouden ze dat doen dan? Ik kan werkelijk geen een reden bedenken.

West heeft twee keer een scheve schaats gereden en moet daar nu voor boeten. Dat hoeft anderzijds absoluut niet te betekenen dat je geen fan van hem kunt zijn. Dat ben ik namelijk ook en zijn carriere is natuurlijk heel bijzonder en daar waardeer ik hem enorm om. Tegelijkertijd is het ook een oetlul dat ie in de pillenpot heeft gegraaid.


Als je jouw visie compleet omdraait kom je ineens uit op mijn visie :)
Dat de Fim weigert om openheid van zaken te geven is voor mij reden genoeg om het te wantrouwen, dat ze iemand van het racen af willen houden heeft niets meer met doping oid te maken het is gewoon prestige geworden.
 
Dat zij hem tegenwerken in een kampioenschap waar zij in principe niets te vertellen hebben vind ik anders, bijzonder...
we weten er natuurlijk allemaal het fijne niet van, laten we dat voorop stellen (het "pittige" woord van Ant West tegen FIm via allerlei persberichtjes etc. ),
maar in principe zou de FIM zich niet druk moeten maken om wat hij buiten hun organisatie om allemaal uitspookt...

Ik ben het ook eens met degene die al zeiden dat het toch ook vooral "eigen schuld, dikke bult" is..
 
Als je jouw visie compleet omdraait kom je ineens uit op mijn visie :)
Dat de Fim weigert om openheid van zaken te geven is voor mij reden genoeg om het te wantrouwen, dat ze iemand van het racen af willen houden heeft niets meer met doping oid te maken het is gewoon prestige geworden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat zij vinden dat het een zaak is tussen dhr West en hun, die niet in alle details op straat hoeft te liggen.
Soms is dat eigenlijk ook in het belang van de gedupeerde namelijk. Het zal niet voor het eerst zijn dat de gedupeerde er niet best vanaf komt in de officiele lezing namelijk.

Als Westie idd aan de Coke gezeten heeft.. is het eigenlijk gewoon een junkie.... moeten 'we' daar dan zoveel sympathie voor hebben..??
 
we weten er natuurlijk allemaal het fijne niet van, laten we dat voorop stellen (het "pittige" woord van Ant West tegen FIm via allerlei persberichtjes etc. ),
maar in principe zou de FIM zich niet druk moeten maken om wat hij buiten hun organisatie om allemaal uitspookt...

Ik ben het ook eens met degene die al zeiden dat het toch ook vooral "eigen schuld, dikke bult" is..
Ik vind dat enkel gelden voor races waarbij de FIM de organisator is.

Waar zij dat niet zijn hebben zij ook niets te zoeken vind ik. Hoogstens zo'n andere organisatie er op wijzen, maar meer ook echt niet. Zij vinden zoals je kan lezen in de verklaring hierboven, dat wanneer men geschorst is door hen, dat men in geen enkele competitie mag racen.
Of die competitie nu onder hen valt of niet. Uh.... WTF?!?!

Ik vind dat nogal arrogant en zelfingenomen overkomen. Zij hebben niets te vertellen over competities anders dan die van hen, maar schijnbaar denken zij dat zo geweldig zijn dat dit wel zo is.

Het is bijna "Amerikaans" gedrag terwijl het toch echt een Europese organisatie is. Lijkt de FIFA of UEFA wel met die machtsgeile praktijken.

Ik vind het daarom mooi dat ze daar in Brazilië een dikke vinger opsteken en hem laten racen :Y
 
Laatst bewerkt:
@Mit46 denk dat ze in brazilie blij zijn met deze soap, deze aandacht trekt een Barros niet.
Zolang west de centjes overmaakt dan kan die gewoon racen
 
Citaat; Haga-San zei:
Als Westie idd aan de Coke gezeten heeft.. is het eigenlijk gewoon een junkie.... moeten 'we' daar dan zoveel sympathie voor hebben..??


Denk dat er dan een heleboel junkies rondlopen hier en elders ter lande.... w.o. in de politiek en financiele sector maar dat terzijde..
 
Terug
Bovenaan Onderaan