Anthony "Ant" West #13

Westie zegt dat het de eerste keer zat in iets van neusspray wat hij niet wist.
Lijkt mij ook lastig, omdat medicijnen e.d. dat waarschijnlijk niet op vermeld wordt?
2e keer coke, Westie zegt van niet bloedmonster en FIM + WADA zeggen van wel.
FIM schorst West voor 1 maand, wordt omgezet naar 18 maanden of 2 jaar?
West mag niet in door FIM gecontroleerde kampioenschappen racen.
Dus wijkt uit naar Brazilië.
FIM probeert met man en macht hun invloed uit te oefenen om West daar het racen onmogelijk te maken.
Dat laatste is wat ik heel bijzonder vind, juist omdat het niet onder de FIM valt
Als dat inderdaad zo is (ik kan alleen maar lezen wat West zegt, maar het lijkt er wel op) is dat inderdaad op zijn minst 'opmerkelijk'...
Je hoeft niet iemand aan de schandpaal te nagelen vind ik (zoals bijv bij Lance Armstrong is gebeurd) en hem het leven zuur maken.

En ja, zulke mannen geven kleur aan het racen, maar ze moeten het niet TE bont maken.. dan gaat het tegen je werken..
Ik wens Anthony hierbij het allerbeste en heel veel wijsheid :+
 
De fim weigert om te reageren dus moeten we West maar geloven toch ?

Zijn iets teveel toevalligheden waardoor ik er niet meer vanuit ga dat het uit de duim is gezogen ( vanaf west zn kant )
 
Westie zegt dat het de eerste keer zat in iets van neusspray wat hij niet wist.
Lijkt mij ook lastig, omdat medicijnen e.d. dat waarschijnlijk niet op vermeld wordt?
Er zijn meer dan 50 topsporters door 'een verkeerde neusspray' op non-actief gesteld.
Ook Nederlandse schaatsers en wielrenners bijvoorbeeld, maar ook in de lange baan atletiek.
Bepaald geen geheim hoor deze middelen in de sportwereld. ;)

Er is nu zelfs een NL actrice in België opgepakt met onder meer 100 xtc pillen, 20 gram cocaïne en ook 11 gram ketamine, MDMA en marihuana.
Terwijl ze gewoon aan het oefen was voor een nieuwe en totaal geheime filmrol. Zelf het verhaal is nog niet geschreven.
Ze zit dus onterecht vast. Waarom snappen mensen dat niet!!!
;)
 
Laatst bewerkt:
De fim weigert om te reageren dus moeten we West maar geloven toch ?

Zijn iets teveel toevalligheden waardoor ik er niet meer vanuit ga dat het uit de duim is gezogen ( vanaf west zn kant )

Precies, maar op motor-forum zullen er altijd mensen zijn die aan de kant van de machthebbers blijven staan. Het is nu toch wel overduidelijk dat de FIM het doel heeft West uit te schakelen? Zelfs in Brazilie, waar ze eigenlijk niets te zeggen hebben maken ze hem nog het leven zuur!
 
Precies, maar op motor-forum zullen er altijd mensen zijn die aan de kant van de machthebbers blijven staan. Het is nu toch wel overduidelijk dat de FIM het doel heeft West uit te schakelen? Zelfs in Brazilie, waar ze eigenlijk niets te zeggen hebben maken ze hem nog het leven zuur!

Telkens als ik denk aan MotoGP rijders als Aliens, denk ik ook vaak aan Tet.
Jij bent een ander soort Alien.
Maar je bent er zeker 1
Heb je ook meegewerkt aan Discovery programma,s soms?
 
Telkens als ik denk aan MotoGP rijders als Aliens, denk ik ook vaak aan Tet.
Jij bent een ander soort Alien.
Maar je bent er zeker 1
Heb je ook meegewerkt aan Discovery programma,s soms?

Dat jij je graag voor het karretje laat spannen door de FIM moet jij weten. Ik denk zelf na ipv alles maar voor zoete koek aan te nemen. En jammer dat iemand met een andere mening gaat beledigen.
 
Dat jij je graag voor het karretje laat spannen door de FIM moet jij weten. Ik denk zelf na ipv alles maar voor zoete koek aan te nemen. En jammer dat iemand met een andere mening gaat beledigen.
Je lijkt West z'n uitingen voor zoete koek aan te nemen.

Het is vast geen zuivere koffie, van beide kanten niet, maar zonder het fijne van het verhaal te weten ben ik niet geneigd om heethoofd West op z'n blauwe ogen te geloven. Wie weet is er wel een of andere hetze jegens hem aan de gang; wie weet heeft één van de FIM-bobo's het echt op hem gemunt. Als je zoiets aan de grote klok wil hangen, moet je wel echt met feiten en bewijs over de brug komen. Op social media in de rondte roeptoeteren, als je zelf al eens schuldig bewezen bent aan een en ander, dat werkt niet heel overtuigend.
 
Er is nu zelfs een NL actrice in België opgepakt met onder meer 100 xtc pillen, 20 gram cocaïne en ook 11 gram ketamine, MDMA en marihuana.
Terwijl ze gewoon aan het oefen was voor een nieuwe en totaal geheime filmrol. Zelf het verhaal is nog niet geschreven.
Ze zit dus onterecht vast. Waarom snappen mensen dat niet!!!
;)

off topic: maar wat een mazzel dat ze geen rol heeft gekregen als huurmoordenaar 8-)


En West...ach ook al heeft ie een keer coke gebruikt, laat hem dan lekker in Brazilië racen en zijn bloed naam zuiveren en dan weer terug de internationale scene in...alhoewel ik vrees dat zijn beste jaren achter hem liggen.
 
Dat jij je graag voor het karretje laat spannen door de FIM moet jij weten. Ik denk zelf na ipv alles maar voor zoete koek aan te nemen. En jammer dat iemand met een andere mening gaat beledigen.

Ik beledig niemand. En ik laat me voor niemands karretje spannen, ook niet voor een volgende conspiracy vehikel van jou.
Alleen herken ik jouw stijl van reageren, en die is in dit geval buitenaards. Alsof de FIM alles fout doet en West het slachtoffer is. HIj heeft die rotzooi toch zelf opgevreten,of niet dan?

Jouw manier van David die overal een Goliath in ziet is gewoon bekend en heel voorspelbaar en voor mij in dit geval helemaal out of space; een alien dus :)
 
Je kan van West vinden wat je wilt.

Volgens mij is iedereen het hier er wel over eens dat het vreemd is wat de FIM doet mbt het Braziliaanse kampioenschap.

Zoals in hun eigen statement staat: "Volgens de WADA regels mag hij nergens racen" en vervolgens zie je een heksenjacht buiten hun "gebied". Want nergens geldt voor hen ook daar waar zij niets te zoeken of te vertellen hebben.

Dat is eng.
 
Je lijkt West z'n uitingen voor zoete koek aan te nemen.

Het is vast geen zuivere koffie, van beide kanten niet, maar zonder het fijne van het verhaal te weten ben ik niet geneigd om heethoofd West op z'n blauwe ogen te geloven. Wie weet is er wel een of andere hetze jegens hem aan de gang; wie weet heeft één van de FIM-bobo's het echt op hem gemunt. Als je zoiets aan de grote klok wil hangen, moet je wel echt met feiten en bewijs over de brug komen. Op social media in de rondte roeptoeteren, als je zelf al eens schuldig bewezen bent aan een en ander, dat werkt niet heel overtuigend.

Probeer het maar te bewijzen.
 
Je kan van West vinden wat je wilt.

Volgens mij is iedereen het hier er wel over eens dat het vreemd is wat de FIM doet mbt het Braziliaanse kampioenschap.

Zoals in hun eigen statement staat: "Volgens de WADA regels mag hij nergens racen" en vervolgens zie je een heksenjacht buiten hun "gebied". Want nergens geldt voor hen ook daar waar zij niets te zoeken of te vertellen hebben.

Dat is eng.

Als West gelijk heeft, kan hij de zaak gewoon aanhangig maken via de rechterlijke macht. Zolang hij dat niet doet is het veel geschreeuw en weinig wol.
 
Als West gelijk heeft, kan hij de zaak gewoon aanhangig maken via de rechterlijke macht. Zolang hij dat niet doet is het veel geschreeuw en weinig wol.

Ja, want daar heb je zin in zo midden in een seizoen. Krijg je na verloop van tijd gelijk en in de tussentijd race je niet. Daar heb je wat aan!
Ga maar als individu, met weinig centen, een rechtzaak beginnen tegen een grootmacht met 96 dure advocaten.

Je kan toch zelf lezen? Je ziet toch wat de FIM als statement naar buiten brengt. Daar zit toch geen woord Frans bij?
 
Hij speelt slim de underdog, maar vrat die troep zelf...
 
Hij speelt slim de underdog, maar vrat die troep zelf...
Je quote mij, maar praat over iets anders.
Ik heb het niet over zijn drugsgebruik. In dit hele topic heb ik het daar volgens mij niet 1 keer over gehad.

Ga eerst ff goed lezen en probeer het daarna nog eens.
 
Motorfans hebben vaak de neiging in de slachtofferrol en "wat wordt ons weer allemaal aangedaan syndroom" te stappen wanneer nostlgische motorbeelden en belevenissen van vroeger worden gekraakt.
West heeft geweldige jaren gehad als coureur in de motorGP (volgens mij zijn beste jaren in de 125 en 250cc?)
Echter de berichten die de laatste jaren ons nog bereiken laten iemand zien die maatschappelijk aan de grond zit, schulden, middelengebruik en overlast horen daar vaak bij.
Het blijft bijzonder dat ie op basis van nostalgie het telkens nog weer voor elkaar krijgt ergens te kunnen racen dat laat ook weer zien wat wij motorvolk graag leven vanuit nostalgie en meer plezier halen uit het verleden dan uit het heden....
Met name raceliefhebber boven de 45 jaar ( ik ben 48)
 
Zn beste tijden beleefde hij in de regen, de klasse maakte dan niet zo veel uit ;) 125/250 was hij helemaal de man in de regen op assen herinner ik me.
 
Wie z,n billen brand moet op de blaren zitten. In plaats van fulmineren op twitter kan West beter zijn gelijk halen via rechtsgeldige wegen. Als ie dan wint kan hij overal weer terecht.
Feit dat ie dat niet doet, zegt mij genoeg.
Er zijn overigens al meer topsporters afgegleden naar de zijkant van de samenleving, dan West alleen....Dat is altijd een persoonlijk drama.
 
Wie z,n billen brand moet op de blaren zitten. In plaats van fulmineren op twitter kan West beter zijn gelijk halen via rechtsgeldige wegen. Als ie dan wint kan hij overal weer terecht.
Feit dat ie dat niet doet, zegt mij genoeg.

Er zijn overigens al meer topsporters afgegleden naar de zijkant van de samenleving, dan West alleen....Dat is altijd een persoonlijk drama.

Als West al niet zeker is of hij überhaupt zijn races wel kan rijden, denk je dat hij dan genoeg financiële slagkracht heeft om in de weer te gaan met advocaten en rechtszaken enz. ?
 
Je vertelt hem nu hetzelfde als ik deed welgeteld 6 berichten terug.

Je moet het zelf weten, maar ik zou zeggen, "bespaar je de moeite" :)
 
Je vertelt hem nu hetzelfde als ik deed welgeteld 6 berichten terug.

Je moet het zelf weten, maar ik zou zeggen, "bespaar je de moeite" :)

Wel knap dat je een helderziende blik hebt en jij dit al gezegd had terwijl mijn reactie direct na die van @motorboot komt :+

Maar inderdaad, ik had even over jouw reactie heen gelezen..
 
Op mijn scherm zit daar 12 minuten tussen.

Ik doelde er meer op dat je tegen dovemansoren praat. Hij had hem wel al gezien en maakt dan toch zn opmerking.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan