aparte hoofdstuk "gestolen"

Sandert

MF'er
30 mei 2004
213
0
Amsterdam
Hoi, Is het wellicht een idee om een apart hoofdstuk "gestolen"te starten.
wellicht vinden we zo meer fietsen terug en hebben we een centraal punt om mensen te informeren en te mobiliseren bij het zoeken naar gestolen fietsen.

Als het een eigen topic heeft, kunnen mensen in de titel al het type motor opgeven en een beschrijving. als iemand dan een verdachte motor tegenkomt hoeft hij/zij niet een hele thread door te lezen.
 
Nou hier komen mensen vaker dan bij motorgestolen.
Als je dan even naar het onderdeel gestolen motorfietsen gaat en je ziet direct in de titels, plaats type en extra info lijkt me dat nuttig. zoek voor de gein eens op gestolen in de zoekbalk?

Volgens mij is er wel vraag naar. Misschien een idee om het te vragen via een polletje?
 
Nah, niet echt. Als je een motor koopt ben je als het goed is zo slim om te kijken offie niet gejat is.

Ik denk niet dat dat het idee hierachter is. Het gaat er juist om dat mensen hun eigen motor terug kunnen vinden.


Opzich zou het wel beter zijn, er staan de laatste tijd zoveel "gestolen" topics in het algemeen forum. Een extra sub-forum zou dit wel overzichtelijk houden denk ik ja.




Maar ik zou er niet van wakker liggen als het er niet komt :+
 
Vind ik wel een goed idee. Ik kijk ook uit naar gestolen voertuigen. Zou mooi zijn als er een overzicht is. Niet alle motoren gaan naar het buitenland en als we er maar 1 door kunnen terugkrijgen is dat al wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan