We gebruiken de oude nog ik was bezig deze nieuwe te maken
Ik ben sinds kort ook eigenaar van een Dorsoduro 750.
Aangezien de originele uitlaten vrij tam klinken ben ik opzoek naar een setje sportuitlaten / open uitlaten zodat de leeuw lekker kan brullen!
Heeft iemand nog een setje liggen of weet iemand een geschikt adresje? Ik heb nu een Mivv setje gezien, maar die kost 750 euro en dat vind ik nog wel vrij aan de prijs.
Mivv zonder DB killer maakt echt asociaal veel herrie
Als je Duitsland ooit in wilt koop dempers die EC goedgekeurd zijn. kan je altijd de DB killers uithalen. Mivv is niet EC
Het is ondertussen al weer een aantal maanden geleden dat ik de Dorsoduro heb verkocht.
Nu een tijdje motorloos..
Ik heb nog een setje spiegels liggen van het type Busch Muller Cycle star.
Deze kan je op je stuur, achter de rem- en koppeling reservoir monteren.
Vanaf de voorkant zie je ze niet zitten, dus als je de originele spiegels eraf haalt ziet het er wat strakker uit.
[afbeelding]
15 euro, excl verzenden.
Tijd voor een plaatje van de Dorsoduro in z`n vertrouwde omgeving
[afbeelding]
Heb net nieuwe bandjes besteld en ga zo eens voor de olie rondkijken.
zou het moeten doen nu.
Daar kwam ik ook achter met een weekendje eifel! Ik heb heel wat tankstops gehad, tot frustratie van de rest Maar goed als dat het enige is
Na hoeveel km begint je lampje dan te branden?
Bij 125 ongeveer. Maar meestal ging ik voor de veiligheid al bij 100 km tanken.
Want ik heb ook geen idee hoelang ik nog kan als het lampje gaat branden.
Heeft iemand ervaring met zowel de normale Dorsoduro als de Factory? Ik ben erg benieuwd of de vering veel verschil uit maakt of dat een normale Dorsoduro met hyperpro kitje net zo goed of misschien zelfs beter presteerd.