Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.834
- 16.574
Dat wordt een moeilijke nacht.Ja, die krijg ik dus pas morgen in de bus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat wordt een moeilijke nacht.Ja, die krijg ik dus pas morgen in de bus.
De nieuwe Acid Gold lijkt me een hele vreemde gewaarwording.
De rood/zwarte vind ik wel echt een ontzettend mooie combi.
Kijken of we een proefritje kunnen bemachtigen binnenkort.
Toch lijkt de launch inderdaad niet helemaal te gaan als gepland. Ook ben ik benieuwd naar betrouwbaarheid
€12.450 zegt Goedhart. Maar pas begin 2021 in de showroom. Niemand wil toch een 2020 kenteken, maar ik had er graag eerder al opgezeten.
Nostalgie is altijd goed.Ik heb wel interesse in deze fiets.
Vind de prijs op zich nog meevallen eerlijk gezegd.
Ga mij er zeker eens verder in verdiepen.
Hij doet me denken aan mijn Reggiani RS 250 die ik 10 jaar geleden nog had.
Nog altijd pijn in het hart dat ik die beauty weg heb gedaan. Dit kleurenschema compenseert mijn pijn redelijk.
Alleen jammer dat het een street is.Voor het zelfde geld koop je een Triumph Street Triple 765R.
Kun je volgens mij ook heel goed mee sturen en op een beetje circuitdag ook nog goed te doen. Zeker de RS.
Twijfel toch om richting de Street Triple 765RS te gaan dan.
Kaz
Dan heb je wel een 3cilinder en een triumph, ipv 2 cilinder V blok van Aprilia. :sVoor het zelfde geld koop je een Triumph Street Triple 765R.
Kun je volgens mij ook heel goed mee sturen en op een beetje circuitdag ook nog goed te doen. Zeker de RS.
Twijfel toch om richting de Street Triple 765RS te gaan dan.
Kaz
RS660 is geen V-twin. Het is een parallel staande twin. Ze hebben de RSV4 in de andere weg doorgezaagd dan jij bedacht hebt En met een 3-cilinder triumph is ook helemaal niet zoveel mis lijkt me.Dan heb je wel een 3cilinder en een triumph, ipv 2 cilinder V blok van Aprilia. :s
Ah, mijn fout.RS660 is geen V-twin. Het is een parallel staande twin. Ze hebben de RSV4 in de andere weg doorgezaagd dan jij bedacht hebt En met een 3-cilinder triumph is ook helemaal niet zoveel mis lijkt me.
Mijn twee motoren hebben ook beide 2 cilinders in V vorm . Maar dat die triumph "saai" is had ik zeker niet durven denken. Ik heb wel vaker op een triumph daytona 900 (oud ding) gereden en die was wel echt heel vet vond ik.Ah, mijn fout.
Ik heb persoonlijk liever een twin dan die truimph (765) 3 cilinder.
Die is nogal saai.
Het zou kunnen, maar wellicht hadden ze dan beter de pers introductie met een paar weken kunnen aanpassen.Ik ga voor de saaie zwart/rode. Lijkt me precies wat ik zoek voor op straat.
Cruise control lijkt optioneel te zijn. QS wat traag.
Over de betrouwbaarheid: Ik begreep van MCN dat er wel wat lampjes gaan branden en soms wat start problemen waren. Maar, zo vertelde Aprilia, dit zijn pre-productie modellen.
Een triple saai... ja, kan. Dan kun je maar beter helemaal wegblijven van een vier in lijn. Maar daar ging 't in dit topic geloof ik niet om.
Natuurlijk is het een persoonlijke ervaring.Mijn twee motoren hebben ook beide 2 cilinders in V vorm . Maar dat die triumph "saai" is had ik zeker niet durven denken. Ik heb wel vaker op een triumph daytona 900 (oud ding) gereden en die was wel echt heel vet vond ik.
Bij het woord Yamaha haak ik al af.Wie een parallel twin saai vindt moet yamahas cp2 blok maar eens testen.