• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Aprilia rs250, maar geen 25kw

joffria

MF'er
Lid geworden
16 apr 2005
Waarderingsscore
0
Hallo, ik wil een aprilia rs250 kopen, maar dit is geen 25kw.

Nu wil ik hem wel als 25kw verzekeren, maar niet afvoeren.

Hoe moet ik dit doen?

Tegen een Mercedes aanknallen en de rest van je leven geld neerleggen voor de schade die je hebt gemaakt.. |( |(

Je rijdt dan onverzekerd rond dus ben je strafbaar bezig..
Gewoon terugvoeren en lekker wachten tot je 21 bent of 2 jaar rijervaring hebt. Veel verstandiger ! ! !

Maar er zijn wel mensen die hebben een rs250 en op de verzekering papieren staan gewoon 25kw, maar ondertussen is het gewoon 54 kw.

Moet je dan een uitdraai laten zien?

Want ik wil volgende week een rs250 kopen en komt dan op mijn vader zijn naam, maar kan hij dan gewoon zeggen 25 kw is of dat niet?

Tegen een Mercedes aanknallen en de rest van je leven geld neerleggen voor de schade die je hebt gemaakt.. |( |(

Je rijdt dan onverzekerd rond dus ben je strafbaar bezig..
Gewoon terugvoeren en lekker wachten tot je 21 bent of 2 jaar rijervaring hebt. Veel verstandiger ! ! !
gewoon eentje kopen met 25kw papieren en vol vermogen laten/maken en heel erg goed opletten.zo doen de meesten dat ze,nix ongewoon aan.
Mag wel niet(maar wat mag er nu nog wel?),binnenkort mag er nix meer.
Ik had een ZX7R,ook op 25kw hoor O-)

Ja die 25kw is echt wel lastig.. ik ga gewoon een rs250 kopen en dan als 25kw verzekeren, moet ik gewoon een uitdraai regelen of zo, dit moet toch niet zo moeilijk zijn? om te verzekeren als 25kw en de motor ook op 25kw te laten rijden op kenteken.

Hele domme jongen. Als je dat doet. je bent onverzekerd dan. En als je op de motor wilt rijden van je vader moet hij evengoed 25kw zijn.
je moet gewoon gedult hebben. Je bent echt niet de enige!

Koop gewoon een cbr of gsxr600 op 25kw, lopen evengoed 180km/h.

Nou en. Je kan niet toppen met dat ding. We wonen ook niet in duitsland.
Leer eerst maar klaverbladen bochtjes is veel leuker!

Ik vind het btw wel goed dat er 25kw is. Ook al Baalde ik dat ook een 25kw moest rijden. Snotaapies 18,21 denken dat ze kunnen rijden, maar dat is ECHT niet zo. Tenzij je marco melandri heet. Noem maar wat.

maar ik wil geen rs125 kopen maar ik wil een rs250, kan geen afvoerzet kopen dan of zo?

en dan ook op kenteken naar 25kw laten zetten als het afvoerzet er op zit?

maar zo'n rs250 ziet er beter uit vind ik, maar je hebt ook veel cbr's die staan op internet en zeggen ze dat hij ook op 25 kw staat maar gewoon 112 pk hebben.

Je wilt dus echt zonder 25kw gaan rijden.?

Vind het persoonlijk erg dom. Als je brokken maakt komen alle kosten op jou.
Maar volgens mij heb je daar geen besef van. Wat het allemaal kost. Als je schade maakt. Als het ff tegen zit betaal je levenslang. Bv als de tegenparty invalide raakt.

Je mot t zeluf wete.

Hey, een nieuw RS 250 25 KW topic...zal Superkris leuk vinden :)

Maar eh, mijne heb ik ook 25 KW gehad, duits afvoersetje (voor model 95). Vanaf 98 kan t met CDI. Maar op papier wel 25 KW en niet echt afvoeren...op eigen risico kul, als je letsel veroorzaakt bij iemand ben je voor leven lang genaaid. Maar die keus laat ik aan jou...

Je wilt dus echt zonder 25kw gaan rijden.?

Vind het persoonlijk erg dom. Als je brokken maakt komen alle kosten op jou.
Maar volgens mij heb je daar geen besef van. Wat het allemaal kost. Als je schade maakt. Als het ff tegen zit betaal je levenslang. Bv als de tegenparty invalide raakt.

Je mot t zeluf wete.
je zou hem ook de eerste maanden kunnen begrenzen he,dan is de tijd dat je onbegrenst rijdt kleiner.Ik had dat echt wel een paar maand nodig.

Ok nu ik dit hoor hebben jullie wel gelijk, het besef is klein voor mij: maar als je veder nadenkt, dan kan er heel wat gebeuren, maar ik wil dus echt een rs250.

Deze rs250 is nog niet op 25kw kenteken en ook niet afgevoert.

Wat moet ik allemaal doen om hem af te voeren en op 25kw kenteken te zetten?

iemand idee plus kosten?

Ok nu ik dit hoor hebben jullie wel gelijk, het besef is klein voor mij: maar als je veder nadenkt, dan kan er heel wat gebeuren, maar ik wil dus echt een rs250.

Deze rs250 is nog niet op 25kw kenteken en ook niet afgevoert.

Wat moet ik allemaal doen om hem af te voeren en op 25kw kenteken te zetten?

iemand idee plus kosten?

ik heb wel een idee, gebruik eens de zoekfunctie O-)

Je kunt je leven lang spijt van hebben als je onbegrenst gaat rondrijden. [zeikmodes uit]

Gewoon zxr400 25 kw kopen, kost volgens mij niet veel meer en loopt voorlopig hard genoeg.

en tis gewoon een coole motor :9

Ik heb een R6 uit 1999, die zou in 1e instantie niet afgevoerd kunnen worden. Maar na lang zoeken heb ik hem op het gas kunnen laten afvoeren tot 35 kw (met 25 kw. ging het gas maar 1 cm open). Met de verzekering gebeld en die zeiden dat het geen probleem was.

Ik heb een R6 uit 1999, die zou in 1e instantie niet afgevoerd kunnen worden. Maar na lang zoeken heb ik hem op het gas kunnen laten afvoeren tot 35 kw (met 25 kw. ging het gas maar 1 cm open). Met de verzekering gebeld en die zeiden dat het geen probleem was.

En dit hebben ze ook op papier bevestigd?

En dit hebben ze ook op papier bevestigd?

Je krijgt echt wel een polis, maar je voldoet niet aan de voorwaarden die op die polis staan...

Zo ken ik ook iemand die gewoon de verzekering heeft gebeld en heeft gezegd dat zijn motor 25kW was (terwijl dat dus niet zo was). Verzekering vind het best en geeft je wel een polis, maar je bent dus echt niet verzekerd (is eigen verantwoordelijkheid!).

Punt 2: Waarom zou je hem dan nog verzekeren? Kost alleen maar geld en je hebt er niets aan.

Advies voor de topicstarter: Vraag even bij de motorzaak wat zo'n setje + ombouw kost en zoek dan verder naar een andere motor die al wel 25kW is.

Heb mijn 25 kw motor bij Unive verzekerd en had er geen uitdraai of 25 kw kenteken voor nodig. Heb er nog speciaal naar gevraagd, maar het was niet nodig.
Heb de motor wel begrensd met een uitdraai. Je kan altijd nog aangehouden worden door de politie...
Als ze me dan toch een boete geven dan is dat iig minder dan dat ik m'n motor weer helemaal moet laten keuren voor een 25 kw kenteken.

Hey, een nieuw RS 250 25 KW topic...zal Superkris leuk vinden :)

Maar eh, mijne heb ik ook 25 KW gehad, duits afvoersetje (voor model 95). Vanaf 98 kan t met CDI. Maar op papier wel 25 KW en niet echt afvoeren...op eigen risico kul, als je letsel veroorzaakt bij iemand ben je voor leven lang genaaid. Maar die keus laat ik aan jou...

OFFICIEEL kan het idd alleen vanaf bouwjaar 1998 om er een type goedkeuring op te krijgen. Hij moet dan wel herkeurd worden. DURE GRAP!

Technisch kan in iedere RS250 (van alle bouwjaren) een 25kW Kit (CDI) worden ingebouwd. Kwestie van twee stekkers en kastje wisselen. En laat ik nu net zo'n kassie hebben liggen :P [topic=85954]KLIK[/topic] :)

Terug
Bovenaan Onderaan