Na lang wikken en wegen toch besloten de mille tekoop te zetten. Bij lange ritten krijg ik last van mijn rug . Daarom ga ik opzoek naar iets anders, ik nijg nu naar een Tuono of een Monster.
Aprilia RSV 1000 R 2002
Stats:
- 23.xxx and counting op de teller
Opties:
- öhlins voor- en achtervering (std. bij de R uitvoering)
- öhlins stuurdemper (std. bij de R uitvoering)
- carbon deflectors (std. bij de R uitvoering)
- carbon voor - achterspatbord (std. bij de R uitvoering)
- carbon heelplates
- koplampbeschermer (afneembaar)
- led knipperlichten voor
- led achterlichten met geïntegreerde knipperlichten
- Akrapovic demper + DB-killer
- d.i.y. linkpipe
- RP58 eprom
- Powercommander III
- Luchtinlaat van oud model (dus zonder restricties)
- K&N open luchtfilter (uitwasbaar)
- donker kuipruitje
- oz racing velgen (std. bij de R uitvoering)
- brembo remmerij (std. bij de R uitvoering)
- Pazzo rem en koppelings hendel (zwart met gouden adjuster)
Onderhoud:
- 4500 km geleden bougies vervangen
- 1200 km geleden Olie en oliefilter vervangen
- MPP2CT banden voor in goede staat achter kan nog 1000 a 1500 km mee.
- 1200 km geleden ketting en tandwielen vervangen. (Goudkleurig D.I.D en SuperSprox)
- Nieuwe accu YTX14-BS ipv YTX12-BS
- Nieuwe startrelais, orgineel Aprilia vervangings model 150A ipv standaard 50A ( heb de startmotor nog nooit zo soepel horen draaien)
Ik ben op zoek naar een liefhebber, hij zal zeker niet verkocht worden voor een spotprijs want dan rij ik hem liever zelf nog even door.
Vraagprijs; €5300
Nu het belangrijkste, de foto's(Op de fotos zitten de Pazzo's en nieuwe kettingset er nog niet op);
Aprilia RSV 1000 R 2002
Stats:
- 23.xxx and counting op de teller
Opties:
- öhlins voor- en achtervering (std. bij de R uitvoering)
- öhlins stuurdemper (std. bij de R uitvoering)
- carbon deflectors (std. bij de R uitvoering)
- carbon voor - achterspatbord (std. bij de R uitvoering)
- carbon heelplates
- koplampbeschermer (afneembaar)
- led knipperlichten voor
- led achterlichten met geïntegreerde knipperlichten
- Akrapovic demper + DB-killer
- d.i.y. linkpipe
- RP58 eprom
- Powercommander III
- Luchtinlaat van oud model (dus zonder restricties)
- K&N open luchtfilter (uitwasbaar)
- donker kuipruitje
- oz racing velgen (std. bij de R uitvoering)
- brembo remmerij (std. bij de R uitvoering)
- Pazzo rem en koppelings hendel (zwart met gouden adjuster)
Onderhoud:
- 4500 km geleden bougies vervangen
- 1200 km geleden Olie en oliefilter vervangen
- MPP2CT banden voor in goede staat achter kan nog 1000 a 1500 km mee.
- 1200 km geleden ketting en tandwielen vervangen. (Goudkleurig D.I.D en SuperSprox)
- Nieuwe accu YTX14-BS ipv YTX12-BS
- Nieuwe startrelais, orgineel Aprilia vervangings model 150A ipv standaard 50A ( heb de startmotor nog nooit zo soepel horen draaien)
Ik ben op zoek naar een liefhebber, hij zal zeker niet verkocht worden voor een spotprijs want dan rij ik hem liever zelf nog even door.
Vraagprijs; €5300
Nu het belangrijkste, de foto's(Op de fotos zitten de Pazzo's en nieuwe kettingset er nog niet op);
Laatst bewerkt: