Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.004
0
47
Apeldoorn
www.fastfoodracing.com
#13
Kijk, dat vind ik nou mooi om te zien. Stukken beter dan een slip-on en een stickersetje...

Maar, hoe moet ik dit in de geometrie plaatsen? Bereik je met minder doorsteek niet hetzelfde?

de poten van de RT-vork zijn korter dan de standaard Öhlins van de RSV. Op deze manier breng ik het hele T-stuk (van Robbimoto) naar beneden (de pen is lang genoeg gelukkig). De poten gaan dan zonder doorsteek in het T-stuk en daarmee heb ik ongeveer gelijke lengte.

Het T-stuk is destijds op maat gefreesd voor mijn 1198

Alleen de offset is nog een mm groter, maar dat is event. ook nog aan te passen, door andere pasbussen in onderste en bovenste kroonplaat.


Wanneer ik echter de geometrie vergelijk met Racing setup van Aprilia (superstock) dan zit ik ruim binnen de minimale en maximale waarde...
 
Laatst bewerkt:

Tymen

MF veteraan
2 jan 2011
1.909
0
29
www.team-twisted.nl
#16
Hallo,

Ik wil graag volgend jaar een rsv4 bekijken als optie voor een volgende bike. R6 '01, R1 '04,'08 en nu een suzuki gsxr 750 k7 en wil echt eens wat anders dan een standaard 4inlijn. Crossplane yamaha behoort ook tot 1 vd keuzes. Ducati of ktm wil ik niet en wil sowieso een sport.

Kan iemand een paar voor en nadelen opnoemen (eventueel ten opzichte van de r1)

Is er bergruimte in het kontje? Die is zo lekker smal dus kan het me bijna niet voorstellen.

Mogelijkheid tot duopassagier, is het duozadeltje gewoon makkelijk te verwisselen en zijn de duosteuntjes makkelijk op en eraf te doen?

Een echte italiaan met onderhoud of valt dat mee?

Hoor het wel :)
 

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.004
0
47
Apeldoorn
www.fastfoodracing.com
#17
Hallo,

Ik wil graag volgend jaar een rsv4 bekijken als optie voor een volgende bike. R6 '01, R1 '04,'08 en nu een suzuki gsxr 750 k7 en wil echt eens wat anders dan een standaard 4inlijn. Crossplane yamaha behoort ook tot 1 vd keuzes. Ducati of ktm wil ik niet en wil sowieso een sport.

Kan iemand een paar voor en nadelen opnoemen (eventueel ten opzichte van de r1)

Is er bergruimte in het kontje? Die is zo lekker smal dus kan het me bijna niet voorstellen.

Mogelijkheid tot duopassagier, is het duozadeltje gewoon makkelijk te verwisselen en zijn de duosteuntjes makkelijk op en eraf te doen?

Een echte italiaan met onderhoud of valt dat mee?

Hoor het wel :)
dat kan MaR1tin je als geen ander vertellen, weet niet welk topic hij rondhangt tegenwoordig... hij heeft R1 => RSV4 => waterfiets => R1 gedaan
 

grigio

Die hard MF'er
18 aug 2003
997
0
haarlem
#18
Is er bergruimte in het kontje? Die is zo lekker smal dus kan het me bijna niet voorstellen.

Mogelijkheid tot duopassagier, is het duozadeltje gewoon makkelijk te verwisselen en zijn de duosteuntjes makkelijk op en eraf te doen?

Een echte italiaan met onderhoud of valt dat mee?

Hoor het wel :)
bergruimte? :N
duo? alleen als je een klein vriendinnetje hebt
onderhoud? ik heb een 2011-R, tot nu toe geen shit maar motor staat binnen en wordt alleen uitgelaten op circuit en netjes warm gedraaid.
 
7 jun 2005
27.802
0
50
Spijkenisse
www.doc-nl.org
#20
30 juni Zandvoort

Wie heeft er interesse om tijdens Italia a Zandvoort een sessie op het circuit te rijden( 20 minuten)? Niet voor beginners, wel met voorrijders. heb je interesse ( hangt van de animo af of het doorgaat). mail dan naar evenementen(apeding)doc-nl.org. rijden is gratis en niet exclusief voor Ducati.
 

Tymen

MF veteraan
2 jan 2011
1.909
0
29
www.team-twisted.nl
#21
Ik heb een redelijk kleine vriendin. Ze is bijna 19 maar gewoon mooi slank en niet zo groot. Zelf 24 jaar. Ze past tot nu toe op elke motor die ik gehad heb. Met bergruimte bedoel ik een schijfremslot, had ik er even bij moeten zetten ;)
 

grigio

Die hard MF'er
18 aug 2003
997
0
haarlem
#25
30 juni Zandvoort

Wie heeft er interesse om tijdens Italia a Zandvoort een sessie op het circuit te rijden( 20 minuten)? Niet voor beginners, wel met voorrijders. heb je interesse ( hangt van de animo af of het doorgaat). mail dan naar evenementen(apeding)doc-nl.org. rijden is gratis en niet exclusief voor Ducati.
ach als het niet teveel n optocht is.... het is om de hoek dus wat dat betreft...
geluidsdag?