Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.838
- 16.577
Ey hier al meer problemen gespot in het topic.Zorg er in ieder geval voor dat er top olie (motul 300V 5W40) inhet blok zit en dat je niet te veel vrije slag op de koppelingsgreep hebt, dit kan enorm schelen.
Zeker omdat de RSV4 een behoorlijk hoog stationair toerental heeft......
Ja, verschrikkelijk. Ik ben soms echt lang aan het klooien en iedereen denkt dat de bak gewoon kut is
Ik heb steeds scheldende teamgenoten in de pittbox met bandenwarmers ongooien, ik zet hem niet meer in de vrij...
Die 300V heeft het iig een stuk verbeterd, zorgen dat je koppeling goed vrij komt helpt ook.
Of motor uitzetten, klik je hem zó in z'n vrij.
daar zal een leuke bak herrie uitkomen
Ey hier al meer problemen gespot in het topic.
Dan neem ik dit nu op als referentiepunt voor het afstellen van de koppelingskabel.Haha ik heb het ook met de 2017. Rijdend niet in zn vrij te krijgen. Zodra je stilstaat is het de ene keer van 1>N en de andere keer van 2>N. Of hij heeft rustig aan dat ie in zn 2 staat terwijl ie in zn vrij staat.
Ach ja, zullen we het karakter noemen?
Hi allemaal,
Ik ben nieuw op het forum, maar ik lees al een tijdje mee, vooral op het gebied van de Aprilia RSV4.
Zelf heb ik een R6 RJ15 gehad en ben ik nu op zoek naar een nieuwe motor.
Inmiddels ben ik erover uit, dat het een Aprilia RSV4 of BMW S1000RR moet worden.
Zijn er bepaalde dingen, waar ik op moet letten bij een proefrit?
Vanaf pagina 1 heb ik mee gelezen en de meeste problemen bij de 2009/2010 motoren zouden inmiddels wel verholpen moeten zijn. Verder zie ik ook dat de kettingspanners wel eens de geest geven richting de 20K km en dat dit te merken valt aan het tikkend geluid bij een koude start. De kleppen stellen, valt dit nog te merken aan iets, als deze niet binnen de marges zijn aan iets tijdens het rijden.
Voor mij maakt het verder niet echt uit of het een factory is of een 'normale' is. Wat vinden jullie van onderstaande opties? Mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte. Het zijn beide NL motoren, de eerste heeft wel meerdere eigenaren gehad, maar ik hoorde dat hij pas 2014 op kenteken is gezet, maar bouwjaar 2010. Exacte reden weet ik niet, maar kan ik vragen.
https://wildeman-motoren.nl/occasions/aprilia-rsv4-2010-9500
https://www.marktplaats.nl/a/motore...0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=3
Hey Roedboy,
Ik heb na 5 jaar voor hetzelfde issue gestaan. Wordt het een Panigale, Zx10r, R6, r1 2015, RSV4, toch een ZX10r, ook de BMW heeft mijn voorkeur gehad.
Uiteindelijk heb ik afgelopen zaterdag mijn RSV4 Factory 2011 opgehaald. Wat een feest en wat een (stadaard al) een geluid.
Zelf zou ik wel voor een APRC versie gaan. Maar goed, die zijn weer wat lastiger te vinden of doorgaans wat duurder.
Ik denk ook dat het een goed teken is dat ze niet ontezettend veel worden aangeboden omdat iedereen op zijn RSV4 blijft rijden
In ieder geval, maak een proefrit, dan krijg je in ieder geval een impressie, die van mij klinkt ook rauw
Overigens heb ik gisteren mijn SC project CR-T besteld..
Thanks, voor je reactie. Ook met (bovag) garantie gekocht?
Oeh, ja de SC project uitlaat en de Austin Racing vind ik heerlyk klinken. Ik ben benieuwd, kan niet wachten tot vrijdag
Thanks, voor je reactie. Ook met (bovag) garantie gekocht?
Oeh, ja de SC project uitlaat en de Austin Racing vind ik heerlyk klinken. Ik ben benieuwd, kan niet wachten tot vrijdag
Je bent te oud bedoel je.Zou zelf ook een RSV4 gekocht hebben ondanks allesPas er niet op ze zijn mij veel te klein
Hoe was je circuitdag?
Wieltje indraaien, teveel/te weinig speling er tot 95% via de verstelling op het blok uithalen. Wieltje is fijnafstelling.
@Willem
Wat is jullie mening mbt een RSV4 uit 2011 importeren uit Duitsland? Heb toevallig contact met een meneer die is motormonteur(Via google gecheckt en dat klopt). Die heeft een RSV4 te koop staan, maar er zitten geen boekjes bij en onderhoud heeft hij zelf gedaan. TUV van 2015 zit er wel bij met de kmstand erop. Verder heeft de fiets nu 17K km gereden en moet de 20K km beurt binnenkort dus gedaan worden.
Hebben jullie zoiets van, als hij er goed uitziet en goed rijdt is het ok of toch maar niet? Het is een lange rit, maar zou opzich wel langs kunnen gaan.
Ligt aan de prijs. Er is in Duitsland veel te koop. Ik heb mijn RSV4 Factory APRC 2011 voor iets meer dan 10k met 13dkm 1 jaar garantie en bij een NL dealer.
Vraagt die persoon 6k, tja, waarom niet. Is het een APRC? Qua prijzen scheelt het uit eindelijk maar een paar honder euro als je je transport, bpm ed allemaal bij elkaar optelt. Het loont alleen als de prijs/model heel gunstig zijn en /of het in Nederland moeilijk is te krijgen.
Staat overigens een mooie witte APRC in Enkhuizen met 13 dkm op de teller. Heb ik zelf ook ff over nagedacht, maar vond het ff te ver om te gaan kijken. Achteraf gezien, ze wordne niet heel erg veel aangeboden. Weet overigens ook niet wat je budget is.
Vanavond nog ff lekker een stuk gereden. Ga me steeds meer thuis voelen op de RSV4. Bijna toe aan de 1000km beurt.
Nog ff een plaatje! Die mag in de OP.
[afbeelding]
Alleen de Johannes Bernardus Theodorus (Hans) Hugenholtz? maar dat went wel met genoeg rondjes.Mijn circuitdag op CPZ was TOPWel koud kon merken dat Portimao 2017 veel blinde bochten rijden mij goed gedaan had. Had uiteindelijk met de groep achter een instruckteur aan een 2.27 gereden.Straks in juli op een avondje er nog 1x rijden dan eens zien hoeveel het sneller gaat?
Blijf CPZ eng gevaarlijk vinden met al die muren/vangrail zo vlakbij
gaaf hoor, enige dat die mist is een akra pijpje
WieAlleen de Johannes Bernardus Theodorus
Niet alles went(Hans) Hugenholtz? maar dat went wel met genoeg rondjes.
Lekker geredenLekker gereden dus, en binnenkort tandje bij.
Geen idee , ik kijk nooit zo rond als ik reesWaren er nog sporen zichtbaar van de werkzaamheden?
Ik mag pas 7 juni weer.