Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Je hebt gelijkLijkt mij erop dat je de haak die links hoort rechts heb zitten op je bok!
Je hebt gelijkhet ging vandaag een stuk makkelijker dan de afgelopen twintig jaar.
Ik had ze al eens omgedraaid naar de verkeerde kant blijkbaar, maar mijn motoriek/handgheid is ook verbeterd.
Nu een fluitje van een cent. Zelfs even motor eraf - omdraaien - en erop alleen voor de foto.
En weer gereset na vijftien jaar. Tnx.
Vanmiddag de beide beschermdeksels geplaatst.
Origineel, gevolgd door het deksel er overheen. Easyfit.
[afbeelding]
[afbeelding]
En de andere zijde.
[afbeelding]
[afbeelding]
En vanaf de voorkant zie je waarom het nodigiskan zijn.
[afbeelding]
Hey ook hier, toevallig.
Ik heb de Appie op Facebook gezet voor 6.999,-
Heb al een (serieus) bod van 5.000 en gelijk ophalen zonder gezeur.
Die vraag had ik verwachtNetjes Patrick
Waren deze afkomstig uit China ? Bij welke aanbieder gekocht ook alweer ?
Ik kan zeer serieus gaan worden bij 4000 euro en zit al bijna in de auto en zeur ook niet
En wat zitten ze te fucken op FB dat een RSV4 een (brom)schijtvlieg is?
Post iemand een filmpje van zijn Gixxer in het verkooptopic dat zijn geluid veel mooier is.
Die vraag had ik verwachtdus even onderstaande foto gemaakt van de binnenkant.
De gebruiksaanwijzing is gewoon Engels en ondertekend door de fabrikant met webadres?
De passing is ook 100%, de kuip hoeft er niet eens af.
Bolt on.
Hey ook hier, toevallig.
Ik heb de Appie op Facebook gezet voor 6.999,-
Heb al een (serieus) bod van 5.000 en gelijk ophalen zonder gezeur.
Natuurlijk, u mag eventueel mijn nummer doorgeven 222 906 75.Heb je wat meer info, 2 maten van mij zijn op zoek een RSV4 racer.
Heb je wat meer info, 2 maten van mij zijn op zoek een RSV4 racer.
Inderdaad is opkrikken met een bike lift het mooiste.Ik ben erachter gekomen, dat de RSV4 is verlaagd aan de achterkant met lowering links (2CM). Nu wil ik de originele links weer monteren en vroeg ik me af wat ik nodig heb los van het juiste gereedschap. Is een bikelift voldoende? Hiermee kan je de motor aan het frame omhoog krikken. Kan ik de links onder de achterveer dan gewoon losdraaien, omhoog krikken en de originele weer terug plaatsen of zakt alles dan in? Alternatief is dan met een paddock achter en een krik onder de uitlaten ofzo, dat lijkt me niet zo ideaal.
Inderdaad is opkrikken met een bike lift het mooiste.
Achterwiel eruit en je kan vrijwel zonder kracht je brug/veer/link positioneren voor de boutgaten. /Gewoon met de hand.
Wel even zoveel mogelijk bouten vooraf aan het liften lossen maar niet compleet eruit.
Achterwiel eruit is geen moeite -1 as eruit-, en het is allemaal een stuk makkelijker te positioneren.Thanks! is het ook te doen zonder het achterwiel te verwijderen? Misschien iets eronder te plaatsen om de druk te verlichten.
Zee van ruimte.~
Vriendin. Als ik het wil.Je vrouw/vriendin gaat zij ook zo in de touwen