Dag mede RSV4 eigenaars;
Mijn Factory APRC van 2011 komt tegen de 20.000km aan...tijd voor kleppen stellen.
Ik woon in Noorden van België, ben vertrouwen in de Belgische dealer kwijt en kom dan bij Goedhart terecht.
Iemand daar goede/slechte ervaringen? Of een ander adres waar ik de kleppen kan laten stellen waar jullie goede ervaringen hebben?
Ben een beetje bang van anderen die aan mijn motor werken, als jullie mijn topics kennen snappen jullie dat ik normaal alles zelf doe + ALS ik al eens iets bij een garage binnen doe krijg ik het meestal half zo goed terug.
Groeten!
MJ
[afbeelding]
Ik zag dat er 7 RSV4's waren bij de TOMS cursus vandaag. Nog ff en dan zijn ze niet meer uniek op het circuit
Deden ze het allemaal nog na afloopZe moeten wel wat meer gasgeven zag ik met 2:30 en 2:40 tijden.
Het was cursus en volgens mij rij jij niet veel sneller
Weet ikTOMS
Echt wel sneller 2:0890 tegenwoordigdraai tegenwoordig het gas iets verder open
Als je mee gaat Zaccen dan vliegen de secondes eraf, Sjoerd heeft 2 wedstrijdjes gereden met zijn oude Mille. 1e dag van 2.16 naar 2.04 en vandaag nog een seconde eraf.
ben aan het kijken naar een tuono aprc vanaf welk bj zijn ze goed 2014?
waar moet je opletten ?
alvast bedankt
Heb er inmiddels ook 1 besteld, een 2017 die omgebouwd wordt voor het circuit. Denk dat ik volgend jaar procup ga rijden maar ben er nog niet helemaal over uit.Ik zag dat er 7 RSV4's waren bij de TOMS cursus vandaag. Nog ff en dan zijn ze niet meer uniek op het circuit
Ik heb een 2014 te koop met niet veel kilometers erop en net een grote beurt achter de rug. Als je interesse hebt stuur even een PB dan stuur ik je meer informatie op.ben aan het kijken naar een tuono aprc vanaf welk bj zijn ze goed 2014?
waar moet je opletten ?
alvast bedankt
Heb er inmiddels ook 1 besteld, een 2017 die omgebouwd wordt voor het circuit. Denk dat ik volgend jaar procup ga rijden maar ben er nog niet helemaal over uit.
En nu in de lappenmandGisteren de eerste circuitdag gehad op de RSV4. Wat een machine! Voorvork kan er mee door, maar de standaard schokdemper is niet toereikend, maar toch nog 1:50 kunnen rijden op Assen. Stuurt sneller dan mijn ex Kawasaki ZX6R en die power is echt waanzinnig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ook waanzinnig was het geluid: Standaard demper 105 dBa en met Akrapovic (met dB killer) zelfs 107.1 dBa!!
Iemand een idee dit te beheersen? Waarschijnlijk vonden ze het bij timekeeping wel aardig klinken, ben er niet afgestuurd.
Frank?
En nu in de lappenmandwat is er gebeurd?
Oh gelukkig. En net de Appie gekocht en het seizoen even wat minder afgesloten.Highsider uit de haarbocht. Maar vrij weinig aan de hand hoor, zeker met de Aprilia niet. Plastic en steppies en remhandle, meer niet. Volgend jaar sterker dan ooit!
Is er iemand geïnteresseerd in een zadelovertrek met gel-schuim om je keiharde zadel van je V4 comfortabel te maken:
[afbeelding]
https://link.marktplaats.nl/m1214875359
Stel btb je hebt meer ruimte nodig om te zitten of hoger dan kan je zoiets aanschaffen en die laten aanpassen.Dat overweeg ik tzt te doen.
[afbeelding]
Rear frame Aprilia RSV 4 2009-2013 / Aprilia, RSV4/R Factory, 09-14 - Motoforza
Kan ik ook maken voor je naargelang de prijs doe je er misschien een zaak aan.
Kijk maar eens in mijn topics
Kan ik ook maken voor je naargelang de prijs doe je er misschien een zaak aan.
Kijk maar eens in mijn topics
Oh ja natuurlijk da's waar ook jij bent framebouwerDan kan het kontdeel zelfs instelbaar gemaakt worden omdat jij toch begint vanaf zero. T.z.t neem ik contact met je op.