Niet drijven
Je bent ermee het water in geplonsd
Maar het kan toch wel een RSV4 naar een Tuono ?Mooie bike en die vlammen
Yep, alles kan, moet je wel een 1100 cc blok eronder freubelen, dat is in hoofdlijnen het grootste verschil.
Minder topvermogen dus maar wel een vééél breder bruikbaar toerengebied, iets voor kuie rijders dus.
De "moderne" xtra toeters en bellen zijn ook wel gaaf eigenlijk.
RSV4 is idd uiteindelijk in het water beland, ik zelf met een "leuke" highsider op m'n rug geland, gelukkig mét backprotector.
Oei jij hebt een flinke klapper meegemaakt dus.Ik zag laatst wel een schade RSV4 te koop in delen bij een handelaar in onderdelen.Misschien was dit wel je ex RSV4 ?
Neen ik zou het blok laten zitten stel ik koop een RSV4 en wil ooit weer eens rechtop zitten dan zou ik er Tuono delen opbouwen.Vandaar eigenlijk mijn vraag.
Oei dat doet pijn, op de foto van de rsv4 in het water lijkt het of er een andere kuip op zit. Klopt dit?
je tweede rsv4 die in het water, terecht komt?
Dat is wel heel toevallig :O
Ik moet de eerste Aprilia dealer nog vinden die een RSV4 2017 model in de showroom heeft staan?
Nope bij NIWA en ROKE niet ? De hele dag opweg geweest 350 km ervoor gereden ,man man wat een dealers
Nope, iig niet in onderdelen, staat nu hier te koop: https://voorraadlijsten.boonstramot...100/details/15585425/aprilia-rsv4-r-aprc-abs/
Heeft het Akra EVO susteem er wél afgehaald en is los te koop. Of het ding daadwerkelijk "perfect rijdend" is zoals voorheen in advertentie vermeld waag ik te betwijfelen.
Alles......, motorblok etc, zat vol water. Tank op de een of andere manier niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
RSV4 valt voor mij sowieso af, die zwemmen te graag.
[afbeelding]
Goedhart heeft hem staan (alleen de Tuono niet meer). Roké verwacht de 2018 modellen 2e week februari...
Nou, ik ga bij een volgende keer liever ergens anders kijken
Geen vriendjes met Roké? (heb nog niet alles teruggelezen)
Er zijn weinig dealers waar ik vriendjes mee zou willen worden
Het zit zo dat ik misschien onterecht soms te snel conclusies trek.Voor mij is het de ambiance de sfeer van een dealerschap en of de verkoper die wel betrouwbaar moet overkomen.Ik loop wat rond stel vragen en als ik dan in mijn beleving slap gelul praatjes te horen krijg.Die de meeste mensen zullen slikken of niet eens doorhebben. Dan trek ik mijn conclusie en loop ik meteen weg.
Na 2,5 uur rijden was ik best al wel wat pissig.
Was dus eerst bij NIWA geweest,zij hadden immers 2x RSV4 op de site staan.Kom ik daar, ja onze excuses we halen ze van de site af we hadden ze wel staan maar nu niet meerMaar huh ik kom speciaal daarvoor .Ja meneer u had eerst eventjes van te voren moeten bellen?Ze staan op jullie site waarom zou ik dan bellen daarbij verwacht ik van een dealer dat hij minimaal 1 RSV4 heeft staan in de showroom? Ze staan er trouwens nog steeds op.
[afbeelding]
Motoren | NIWA Motorservice
Dus op weg naar huis bedacht ik mij.Weet je wat ik rij langs THE Aprilia dealer van Nederland Roke.Die hebben er vast en zeker wel eentje staan.We hebben er geen op voorraad staan want ze zijn duur en ze worden te weinig verkocht Toen zakte mijn broek spontaan af.Ik legde hem uit , als je ze niet hebt staan dan zul je ze ook niet verkopen
Wat heb ik nog te zoeken bij zulke Aprilia dealer (s) . En waarom heeft Triumpheen veel mooiere showroom als Aprilia
Ik was ook voor niks naar Niwa gereden omdat ze daar ook een nieuwe Tuono zouden hebben staan maar helaas...
In het algemeen deze opmerking;Wat je veel ziet is dat monteurs ook een halve verkoop functie hebben.Dom natuurlijk een verkoper is diegene die het bedrijf moet aanprijzen naar de klant toe.Ik heb met Roké wel goede ervaring als het om service van Aprilia gaat (geen ervaringen met aankoop)
Algemeen probleem met Aprilia is dat de dealers totaal niet ondersteund worden en dat is gewoon slechte marketing. Kennelijk hebben ze het voornemen om daar dit jaar meer werk van te gaan maken... even afwachten dus. Als ze net als de KTM Orange Days eens een keer een landelijke tour zouden maken denk ik dat er véél meer verkocht zouden worden!
Dat de meeste dealers met aprilia gestopt zijn komt door de slechte aftersales/ garantie van aprilia
deze is /was zeer slecht
in het oosten des lands zij de 2 dealers
lees motor oost en startwin loenen met aprilia gestopt
qua service zie je wel weer enkele adressen zoals RN motoren st Nicolaasga en RH motoren nieuw leusen en natuurlijk apriliaparts / Motorfun Twello
ga mijn tuono van 2014 in maart dit jaar op kenteken zetten [afbeelding]
Nog niet, toezegging is half januari. Dan nog spuiten, inrijden op een dyno en wat kleine dingetjes en dan half maart met Ferry naar Alcarras@BTB, is jou wapen voor aankomend jaar al klaar?