Hij verdiend nog wel een andere uitlaat !
Dat is zoooow lekker
Idd de knippers en de aangepast E-prom vergeten. Ben ook zo onder de indruk van de looks van dat ding. Kan niet wachten tot de pekel weg is. En toch nog meer falco's zonder sbk stuur. Zag je niet staan in de openingspost. En idd bij nader inzien denk dat ik maar ff wacht met aanpassen van de standaard om rsv kijken of het me echt gaat irriteren. Hij moet eerst een beurtje en nieuwe banden hebben.
Ben trouwens benieuwd wat een beurtje gaat kosten. Denk dat ik er qau banden maar super corsa's onder gooi die al een rondje circuit hebben gehad. Heeft een maatje van me ook en bevalt hem erg goed. Of zou een ander setje beter zijn? Pff als je niet rijd heb je veel om over na te denken
bellypan´s : http://www.motopike.com/index.php?route=product/product&path=134&product_id=549
die van mij maken ook een BAK herrie, maar eerlijk gezegd...vind ik dat heel fijn
Op ebay zie je soms ook eea voorbij komen aan dempers btw.
En dit is mijn black beauty.....[afbeelding]
Helemaal orrigineel nog..., behalve stickers, die heeft de vorige eigenaar er af gehaald.
Oh ja, wel een K&N luchtfilter
Een beurtje...., schrik niet.. Een 15000 km beurt is al gauw €700,- (roke) moeten er geen hele gekke dingen zijn... Als je handig bent is het meest zelf te doen, alleen kleppen voelen (stellen is vaak niet nodig) is nog wel een karwei...
Mocht je de kleppendeksel er af halen..., vervang dan wel de pakking!! Had ik niet gedaan.., maar na een hele olie natte onderkant toch maar wel
Wow zeg das best veel geld. Wat doen ze dan allemaal? Wou eigenlijk alleen ff de vloeistoffen laten verversen.
En de owners manual korte variant..Alleen vloeistoffen verversen zal niet zoveel zijn, maar is ook prima zelf te doen, Er is digitaal een uitgebreid handboek te vinden (wel flink bestand met 300 pagina's 135 mb), waar alles uitgebreid staat.
Ze zijn met name veel tijd kwijt aan uren voor het kleppen stellen. Tank moet eraf en met een V60 stand van de cilinders...., kun je niet zo makkelijk bij.
martinpoll.dk/Workshop manual/Aprilia SL1000 Falco
Hier is de workshop manual te vinden..
Ooit heb je een rijbewijs gehaald....,
Beste te meten met 2 man.
1 erop zitten en dan op de plek waar ketting meest hangt speling meten.
Vind 2,5 cm wel veel... Normaal volgens mij 1,5
Maar als het in de boeken staat...
Mocht je tijd over hebben, kijk eens naar je wiellagers...
Velen pakken een hoge drukspuit om schoon te maken, maar vinden de lagers niet zo lekker.
Voor een paar euro heb je nieuwe (skf lagers).