Wat bedoel je met "verstandshuwelijk"?
Zelf vind ik de Zero S en SR conventioneel vormgegeven, het had ook een 400 cc Japans sportmotortje kunnen zijn.
Ik schreef destijds al over een collega, die had al een hele sigaret naast mijn motor staan roken en vroeg toen hoeveel cc die motor heeft....
Wat bedoel je met "verstandshuwelijk"?
Zelf vind ik de Zero S en SR conventioneel vormgegeven, het had ook een 400 cc Japans sportmotortje kunnen zijn.
Ik schreef destijds al over een collega, die had al een hele sigaret naast mijn motor staan roken en vroeg toen hoeveel cc die motor heeft....
Gast serieus, er lullig uitzien?!? Jij hebt de Ega en de Eva nog niet gezien zeker, of de Lightning LS-218, of de Brammo Empulse?!? Als je de Ego er nog lullig vind uitzien kan het smaak zijn, of je moet perse een uitlaat zien ergens want achter al dan plastic zie je toch niet of er een dinosap-blok of electromotor onder hangt... Je kan altijd nog bij de Intertoys zo'n uitlaat voor op de fiets kopen, als je het echt wil
Ik zie het probleem niet.......Brammo Empulse, ik zie plaatjes van een frame waar accupakketten? in een rail gezet zijn?
De horror,..
Ik rook ook niet; de motorenstalling op mijn werkplek fungeert ook als rookplek, vandaar.Ik zie het probleem niet...
Wat is nou belangrijk, uiterlijk vertoon ? Een groot glimmend verbrandingsmotorblok met een boel glimmende uitlaten ? Is dat het ?
Na dik honderd jaar alleen maar meer van hetzelfde hebben we het hier over een heel andere, betere techniek van aandrijving en dan beoordeel jij alleen het uiterlijk ?