Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze staat nog steeds op de brug te wachten op mij...
Als het weer wat leuker wordt dan gaat ze naar haar geboorte plaats, voor demontage en afwerking...
Maar voor nu kijken we elke dag samen tv.
Grtzzz Simon.
Het is mooi weer
rijden met die e-fiets, dan hou je geld over om te klussen.
iig hulde voor je project!
heb ff vluchtig op rdw proberen te kijken waar een e-bike aan moet voldoen vindt het allemaal wazig, vol verwijzingen ed.
Er moet eerst ff geld in voordat ie wat doet, een dikke lader voor jell accu's.
RDW is idd vaag, gewoon een afspraak maken en gaan.
Grtzzz Simon.
Er moet eerst ff geld in voordat ie wat doet, een dikke lader voor jell accu's.
RDW is idd vaag, gewoon een afspraak maken en gaan.
Grtzzz Simon.
Goed bezig, gewoon maken, rdw klaar maken en een afspraak maken en gaan !
Start je ook een topic ?
Weet je al het type motor wat je wil gaan gebruiken ?
Of koop je een kit ?
Alles low budget....
Regelaar zelf maken.
en motor weet ik nog niet.. mogelijk iets in de vorm van:
maar dan niet van hout
maar dat filpmje,,, kan er niet genoeg van krijgen wat een geweld....
Toerental/geluid is heftig!!!
\[edit] vooralsnog ga ik geen kit kopen. hoewel ik zo'n hub achterwiel wel mooi vindt, en denkl dat we daar toch wel heen gaan
3000w-5000w Brushless Hub Motor For Electric Scooter | electricscooterchina | TradersCity
Alles low budget....
Regelaar zelf maken.
en motor weet ik nog niet.. mogelijk iets in de vorm van:
maar dan niet van hout
maar dat filpmje,,, kan er niet genoeg van krijgen wat een geweld....
Toerental/geluid is heftig!!!
\[edit] vooralsnog ga ik geen kit kopen. hoewel ik zo'n hub achterwiel wel mooi vindt, en denkl dat we daar toch wel heen gaan
3000w-5000w Brushless Hub Motor For Electric Scooter | electricscooterchina | TradersCity
heb eventueel wel een regelaar voor je liggen.
mag je zo hebben voor nop.
Wat een gek, ik zou bang zijn voor uitelkaar spattend hout...
Geluid is wel dik !
Goed bezig, gewoon maken, rdw klaar maken en een afspraak maken en gaan !
Start je ook een topic ?
net gedaan ;-)
Linkje: Honda 4Cil > 3F(ase): E-bike project
Ik kan binnenkort weer van start, deurpost en aanhanger, bijna klaar !
Grtzzz Simon.
Ik ben blij dat, dat niet mijn huis is....
Ik heb een deur en deurpost gemaakt van staal, anders past mijn dikke boxer niet in de schuur,
nu nog ff laten verzinken en dan plaatsen....
De aanhanger is een los project, moet ook nog verzinkt worden....
Humor plaatjes mag altijd
Grtzzz Simon.
afzinken gaat sneller dan verzinken.
hoe staat tie met het project?
Misschien een heel eind offtopic, maar ik vraag me dit al een tijdje af :
Waarom gebruikt men bij e-voertuigen geen vario als overbrenging?
De electrische motor is ruim krachtig genoeg om een voertuig op snelheid te krijgen en te houden, maar deze eindsnelheid ligt nog altijd relatief laag. Men gebruikt meestal een klein voortandwiel samen met een enorm groot achtertandwiel om een vlotte acceleratie te krijgen, maar dan stopt de zaak aan 80 km/h.
Als je er een vario zou aanhangen als eindoverbrenging zou je ( desnoods manueel ) de top gevoelig kunnen verhogen. Uiteraard gaat de weerstand vh voertuig omhoog naarmate de snelheid stijgt en ook weer het verbruik.
Of is het gewoon de moeite niet om dit te maken? Aangezien Karma en Tesla ook zonder "versnellingsbak" werken.
Deur geplaatst, op vakantie, motor platgereden tegen de vangrail en 3 maanden thuis geweest... De BMW heeft nu wat aandacht nodig en ik ben ook nog niet 100%
gebroken ruggewervel en rechterknie flink verdraaid... auw.
Ik zag wel dat jij goed bezig was geweest !
Grtn Simon.
Misschien een heel eind offtopic, maar ik vraag me dit al een tijdje af :
Waarom gebruikt men bij e-voertuigen geen vario als overbrenging?
De electrische motor is ruim krachtig genoeg om een voertuig op snelheid te krijgen en te houden, maar deze eindsnelheid ligt nog altijd relatief laag. Men gebruikt meestal een klein voortandwiel samen met een enorm groot achtertandwiel om een vlotte acceleratie te krijgen, maar dan stopt de zaak aan 80 km/h.
Als je er een vario zou aanhangen als eindoverbrenging zou je ( desnoods manueel ) de top gevoelig kunnen verhogen. Uiteraard gaat de weerstand vh voertuig omhoog naarmate de snelheid stijgt en ook weer het verbruik.
Of is het gewoon de moeite niet om dit te maken? Aangezien Karma en Tesla ook zonder "versnellingsbak" werken.