Arnhemmers verenigt u in Deel 47: Op naar de TT

Status
Niet open voor verdere reacties.
eerste sessie :)
ZAC_0711.jpg
 
Laatst bewerkt:
Net een mail gehad van motorsportlifestyle met een dijk van aanbod.

15 juni of 22 juni weer in groep 2 de hele dag voor 50 procent van t inschrijfgeld... dit ivm de rode vlag en de regen...
super strak geregeld. echt respect...

ik moet alleen nog ff mn avonddienst kwijt...
en t zou leuk zijn als r iemand mee ging...Ludo of Jesse of Kev nog een dagje naar Zandvoort? (of iemand anders uiteraard ;) )
 
Net een mail gehad van motorsportlifestyle met een dijk van aanbod.

15 juni of 22 juni weer in groep 2 de hele dag voor 50 procent van t inschrijfgeld... dit ivm de rode vlag en de regen...
super strak geregeld. echt respect...

ik moet alleen nog ff mn avonddienst kwijt...
en t zou leuk zijn als r iemand mee ging...Ludo of Jesse of Kev nog een dagje naar Zandvoort? (of iemand anders uiteraard ;) )
graag, maar de cash flow is even wat teveel de verkeerde kant op geweest. ;(
 
das jammer kerel... alleen gaan is ook zo wat... krijg wel hulp van lui om de motor er af te rijden en er weer op, maar tis zo saai...
s kijken of 1 van mn bruders mee wil....
 
toch netjes van de organisatie :Y kun je geen regentjek krijgen, in juli wil ik wel weer een keer..juni kan ik geen vrij meer krijgen helaas.
 
Net een mail gehad van motorsportlifestyle met een dijk van aanbod.

15 juni of 22 juni weer in groep 2 de hele dag voor 50 procent van t inschrijfgeld... dit ivm de rode vlag en de regen...
super strak geregeld. echt respect...

ik moet alleen nog ff mn avonddienst kwijt...
en t zou leuk zijn als r iemand mee ging...Ludo of Jesse
of Kev nog een dagje naar Zandvoort? (of iemand anders uiteraard ;) )

Had wel mee gewild maar zo kort dag krijg ik ook geen vrij meer en de 22ste heb ik weer een NEN1010 cursus dus helaas.
 
Net een mail gehad van motorsportlifestyle met een dijk van aanbod.

15 juni of 22 juni weer in groep 2 de hele dag voor 50 procent van t inschrijfgeld... dit ivm de rode vlag en de regen...
super strak geregeld. echt respect...

ik moet alleen nog ff mn avonddienst kwijt...
en t zou leuk zijn als r iemand mee ging...Ludo of Jesse of Kev nog een dagje naar Zandvoort? (of iemand anders uiteraard ;) )

Heb de mail ook gehad en heb geen eens een rode vlag of regen gehad _O-

Zie mail hier onder

Hallo davy,

Voor dinsdag 15 juni en dinsdag 22 juni zijn nog enkele plekken vrij !

Deze aanbieding geld voor alle groepen,VOL=VOL dus reageer snel.

Inschrijven kan via de site, kies voor overboeking en maak direct 99 euro over. Pas dan ben je verzekerd van deelname!

* Annuleren is niet mogelijk, na inschrijving ben je het volledige inschrijfgeld verschuldigd, ook als je nog niet betaald hebt !!!

Met vriendelijke groet,
Motorsport Lifestyle
 
Heb de mail ook gehad en heb geen eens een rode vlag of regen gehad _O-

Zie mail hier onder

Hallo davy,

Voor dinsdag 15 juni en dinsdag 22 juni zijn nog enkele plekken vrij !

Deze aanbieding geld voor alle groepen,VOL=VOL dus reageer snel.

Inschrijven kan via de site, kies voor overboeking en maak direct 99 euro over. Pas dan ben je verzekerd van deelname!

* Annuleren is niet mogelijk, na inschrijving ben je het volledige inschrijfgeld verschuldigd, ook als je nog niet betaald hebt !!!

Met vriendelijke groet,
Motorsport Lifestyle
das een andere aanbieding dan de mijne... ik mag voor 50 %...
maar misschien dat mn bruder mee gaat...
kennelijk is het dus zowiezo gereduceert tarief.. zal m s bellen...

thnx ;)
 
die gast is gek zei ik de allereerste keer dat ik met m ging rijden :+


maar k bedoel meer, als ik een rondje opwarm rijd ik bv. 2:10 - 2:20 op assen. (ik roep maar wat)

Maar OPm reed ~2:12 (op zijn MPP's) op Assen. Als hij zijn banden op warmt zal hij weer een eindje erboven rijden. Is dus voor iedereen verschillend waar hij/zij zich fijn bij voelt en met een redelijke marge rond rijd.

of je doet zoals Kippie :X :X

nieuwe vette sloffen en teveel opt gas eerste ronde :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan