- Onderwerp starter
- #126
Nog 11 dagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog 11 dagen...
nog 1 000 000 seconden
klopt helemaal.
Nog steeds niet lekker?
harder karkas, daardoor is er dus minder druk nodig. Anders vervormd de band niet genoeg om op temperatuur te komen/blijven.dat is wel plat te noemen ja..niet zo gek dat ik dan meteen wegreed van Ludo de 1e lap...
ook dat merk je als ze koud zijn.morguh...
Ff een rectivicatie had er geen dunlops op zitten maar pirelli plakkers...1,8 voor 2 bar achter..
je verliest olie, gaat anders dempen. Je druk verminderd tijdens remmen.Trouwens nog ff een ander vraagje mijn rechtervoorpoot zweet... is dat heel ernstig?
je verliest olie, gaat anders dempen. Je druk verminderd tijdens remmen.
Als het meer gaat lekken kun je olie op je bandjes of remmen krijgen. Dat wil je ook niet.
Gewoon even (laten) vervangen. Ook gelijk links, zijn de kosten niet.
morguh...
Ff een rectivicatie had er geen dunlops op zitten maar pirelli plakkers...1,8 voor 2 bar achter..
Trouwens nog ff een ander vraagje mijn rechtervoorpoot zweet... is dat heel ernstig?
Jo tnx... maaruh wat moet ik dan precies vervangen?
voorvork keerringen. Even de poten uit de voorvork halen en langs een motorzaak gaan.Jo tnx... maaruh wat moet ik dan precies vervangen?
olie ook idd. Moet jij ook eens proberen, je voorvork en schokbreker revicereneuh keerringen en olie denk ik zo
trouwens geen problemen meer he na de zwarte vlag
olie ook idd. Moet jij ook eens proberen, je voorvork en schokbreker reviceren
Olie wordt oud en de dikte veranderd dan, waardoor je demping veranderd.
Bij koud is het dan erg dik en bij warm wordt het dan echt een stuk dunner. Dat verschil is bij oude olie een stuk groter dan bij verse olie. Zullen we niet snel merken. Maar als het toch open ligt gelijk even vervangen.
voorvork keerringen. Even de poten uit de voorvork halen en langs een motorzaak gaan.
Laat ze ook meteen even kijken of er geen putjes oid op de binnenpoot zitten. Anders zijn je nieuwe ook binnen no time lek. Dat kunnen ze dan wel weer polijsten / netjes maken.
Even de poten er uit halen is voor mij al een probleem ben niet zo'n handy bob... denk dak hem maar op de aanhanger zet en naar iets toe rijd... iig bedankt nu weet ik wat ik mot doen..
Even de poten er uit halen is voor mij al een probleem ben niet zo'n handy bob... denk dak hem maar op de aanhanger zet en naar iets toe rijd... iig bedankt nu weet ik wat ik mot doen..
@opm, goed bezig
Je kan ook de centjes in een leuke racer stoppen.. Je kan tijdelijk een voorbok lenen die m aan je balhoofd omhoog houd, kan je zo je wiel eruit halen en dan je voorvorpoten eruithalen. Wil ik eventueel wel bij helpen. Scheelt je weer wat (dure) kosten
afhankelijk hoe lek die is, als het bij de keuring opvalt kunnen ze je afkeuren...Ok tnx man das echt relaxed alleen die bruder van Lex wonen zowat om de hoek bij mij dus zal hun eerst is ff vragen... scheelt een hoop gesleep... maar zou ik niet nog 1 dag kunnen rijden? zit namelijk met een hoop lastige diensten deze periode...
afhankelijk hoe lek die is, als het bij de keuring opvalt kunnen ze je afkeuren...
hij lekt niet zomaar, moet je hem echt even flink in/uit laten veren.Zal dadelijk is kijken heb hem namelijk gister helemaal droog gemaakt..