Arrow tit.slip-on & 330mm. waves 1000rr fireblade

Status
Niet open voor verdere reacties.
waves zijn verkocht :W

er heeft toch zeker nog wel iemand interesse in een supergave, bijna nieuwe, blinkende, enorm super gaaf veel herrie makende zonder db-killer, weinig geluid makende met db-killer, fantastisch poserige, UPP ARROW slip-on????? :+
 
nee niet echt spijt.. heb hem goed kunnen verkopen :Y
Vind het alleen een beetje jammer, want hij was gewoon echt naar mijn zin.

Kheb vandaag weer 2 offertes laten maken voor een nieuwe 600 *O*


Een 'nieuwe'' nog wel...zozo. :}
Je blijft toch wel Honda rijden hé?
 
Laatst bewerkt:
geert hoe zit het met de bedrading die nu op me standaart uitlaat zit dan..?? en ps moet je motor dan ook opnieuw afgesteld worden ??

Dat kun je gewoon demonteren dan. Geen probleem als dit vervalt.
Met alleen een slip-on demper hoef je je motor niet perse af te stellen nee. (afstellen kan btw alleen door monteren van een powercommander o.i.d.)
Het topvermogen zal dan waarschijnlijk iets stijgen en in het middengebied lever je iets in meestal. Hij loopt dan zeker net zo goed als standaard, met een veel mooier geluid natuurlijk. :Y

Als je deze uitlaat combineert met een powercommander kun je wel wat vermogenswinst boeken, de mijne had 162 achterwielpk's. :]
 
ik ben me aan orianteren welke uitlaat ik eronder wil. zat ook te kijken naar boss ,maar arrow lijkt me toch beter geluidje. en ik was aan kijken wat ie nieuw kost zn arrow. en of ik die in de meeste motor zaken kan kopen. en nu zag ik jouw uitlaat.
 
waar laat je die kabels dan ??

Ik weet niet exact hoe dat bij een 1000rr zit maar bij een 954rr lopen die kabels naar een servo motor.
En daar kun je het andere uiteinde van de kabels demonteren.
De servo kun je dan gewoon laten zitten ,hij wordt dan nog wel aangestuurd maar dat maakt niet uit.

Meelezers ,correct me if i'm wrong...
 
Laatst bewerkt:
ik zat al te kijken toen ik hm kocht . hoe doe ik dat dan met die bedrading. maar dat je dus gewoon weghalen. kan de bestaande beugel blijven hangen?/ wil namelijk ook ander kentekenplaat steun.

er komt dan een andere uitlaatophangbeugel natuurlijk, De kentekenplaathouder had ik van de originele gemaakt, maar hier zijn ook genoeg aftermarket spullen voor te krijgen:


full
 
las net ff op die site van boss. 1000 rr. wat mr honda liet zn. is nog heel klussie. leek het me. hebben jullie het zelf gedaan???ik nog ff geen bod. ik kijk ook ff hier bij mij in de buurt rond. als ik niks echt tegenkom hou ik het in me achter hoofd geert! heb je ook die beugel er ook bij waar je kentekenplaat houder aanzit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan