Audio in helm...??

en nog goedkoper is wat ik doe...
Gewone dopjes in je oren, en dan een balaklava,zo`n bivakmuts er overheen.die houdt ze wel in je oren.
Gaat prima! wil niet meer zonder naar mijn werk rijden hoor.
 
Hoe gaat dat eigenlijk op een Goldwing :? Die dingen hebben toch een ingebouwde versterker enzo :? Kun je die muziek dan nog wel horen tijdens het rijden :? (met helm op, windlawaai, afstand tot speakers) :?
Doordat je een grote kuip hebt, blijft het geluid erachter hangen. Tevens zit (als het goed is) je hoofd ook uit de rijwind, waardoor je geen last hebt van dat lawaai.
 
Hoe gaat dat eigenlijk op een Goldwing :? Die dingen hebben toch een ingebouwde versterker enzo :? Kun je die muziek dan nog wel horen tijdens het rijden :? (met helm op, windlawaai, afstand tot speakers) :?

Dana kan je toch beter in de auto gaan zitten? Als je versterkers, boxen, microfoontjes, headsets en weet ik veel allemaal wat wil :?

(No offense :) )
 
ff voelen in de helm soms zitten daar al uitsparingen voor comm. systeem klein sneetje in de bekleding oudewetse oorwarmers erin en klaar is klara :] :] :]
 
koop een sportdemper of gaat alsjeblieft AUTORIJDEN

slotje
full
 
de Honda Goldwing heeft zijn eigen stijl, de sportmotoren die lijken allemaal precies op elkaar.....en dat noemen ze Copy Cat :+
Dan moet je de volgende keer eens je ogen open doen als je naar een sportmotor kijkt... De verschillen tussen de modellen zijn legio. Maar je moet ze wel willen zien, natuurlijk. ;)

Maar je hebt wel gelijk dat een Goldwing een eigen stijl heeft... Geen stijl. })

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan