AUW mijn oren doen pijn

BorisB

Rookie
19 sep 2006
6
0
Deventer
ik heb op de motorbeurs oordoppen laten maken door Earmo. Ze zitten perfect totdat ik een stukkie ga rijden. Na een half uur doen mijn oren zo'n pijn dat het niet meer lekker rijd. Nu is mijn vraag: kan dit aan de pasvorm van de helm liggen? Of moet het zo tegen de oren aan drukken? Naar mijn idee passen de dopjes perfect meer door de druk van de helm tegen het oor en dopje gaat het zeer doen.

Iemand ervaring hiermee??

Groet George
 
hoe lang heb je je helm?? als die net nieuw is moet die eerst nog gaan zitten, dat zit in het begin ook voor geen meter.. dus als die nog zo superstrak zit drukt dat ook extra op je gezicht/oren..

maar even contact opnemen is nooit verkeerd denk ik...
 
Ik heb meerdere helmen tegelijk in gebruik, en ik merk dat mijn oordopjes bij mijn Airoh na enkele uren pijn veroorzaken, en bij mijn Shoei niet.
De pasvorm van de helm is dus zeker van invloed.
 
ik heb op de motorbeurs oordoppen laten maken door Earmo. Ze zitten perfect totdat ik een stukkie ga rijden. Na een half uur doen mijn oren zo'n pijn dat het niet meer lekker rijd. Nu is mijn vraag: kan dit aan de pasvorm van de helm liggen? Of moet het zo tegen de oren aan drukken? Naar mijn idee passen de dopjes perfect meer door de druk van de helm tegen het oor en dopje gaat het zeer doen.

Iemand ervaring hiermee??

Groet George

Wanneer heb je ze laten aanmeten en wanneer heb je ze binnen gekregen? Heb ze er ook besteld, maar nog niks gezien :)
 
Ik heb ook de harde otoplastieken van Earmo. De eerste paar keer rijden deden ze pijn in mijn oren. Daarna heb ik er nooit meer last van gehad.
 
Natuurlijk heb ik ook Earmo gemaild maar wil ook graag ervaringen van mede rijders.

De helm heb ik al 2,5 jaar maar heb idd zelf het gevoel dat het daar aan ligt.

De dopjes heb ik vorige week binnen gekregen, dus niet de 6 weken dat het zou duren.
 
het kan zijn dat je helm te veel druk op je oren plaatsen waarbij de oordoppen te veel "stress" krijgen waardoor het zeer gaat doen maar het kan ook zijn dat je het nog niet genoeg tijd ermee hebt genomen.

het is inderdaad rot als het pijn gaat doen, vandaar dat ik nu van audisafe ofzo een setje heb laten maken tijdens de MBU dit jaar.

blijf het proberen en als je last blijft houden dan zou je evt een andere helm moeten proberen...
 
Ik had hier ook last van, maar bij mij kwam het omdat ik ook een helmmuts ophad... En het was alleen bij mijn rechter oor... Maar ik denk dat het ook met gewenning te maken heeft :)
 
Of je hebt links en rechts verkeerd om in je oren gedrukt. Dan kan het ook zeer gaan doen (uit ervaring :P )
 
heb net bericht van Earmo gekregen en zij zeggen het volgende:


Direct retour zenden (zelfs antwoordnummer)
Er wordt met spoed een nieuw setje gemaakt.



Dit lijkt me wel een hele goede service, alleen blijft wel de vraag of het aan de doppen ligt.
 
direct retour ?? dan komen er nieuwe // en die zijn dan het zelfde ofzo ?? want je hebt niet nieuw vorm gemaakt. en heb je lek test gehad ?? dus hoe kunnen hun het van daaruit oplossen ?? dat vat ik dan niet
 
wil je het hele verhaal hier bij houden? vind het wel intressant, aangezien ik ook nog keer otoplastieken wil hebben :)
 
die dingen zijn gemaakt aan de hand van die mal.(vorm) die toen van je oor is gemaakt. dus hoe kan het nou controleren dan. daarom heb ik het in winkel laten doen. bij beter horen.daar kreeg ik ook die lek test en passen met me helm op
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privéberichtBerichten:64Reg. datum:19 feb. 2008direct retour ?? dan komen er nieuwe // en die zijn dan het zelfde ofzo ?? want je hebt niet nieuw vorm gemaakt. en heb je lek test gehad ?? dus hoe kunnen hun het van daaruit oplossen ?? dat vat ik dan niet


Dat vraag ik mij dus ook af. Ik bel ze morgen even en houd het verhaal hier wel even bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan