AVZ Stuntteam in actie

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
Hier ff vlug een fotoverslagje ( zonder tekst ) van AVZ Stuntteam in actie vandaag in helmond op de Motorcontacctbeurs.

30-3-1.jpg


30-3-2.jpg


30-3-3.jpg


30-3-4.jpg


30-3-5.jpg


30-3-6.jpg


30-3-7.jpg


30-3-8.jpg


30-3-9.jpg


30-3-10.jpg


30-3-11.jpg


30-3-12.jpg


30-3-13.jpg


30-3-14.jpg


30-3-15.jpg


30-3-16.jpg


30-3-17.jpg


30-3-18.jpg


30-3-19.jpg


30-3-20.jpg


30-3-21.jpg


30-3-22.jpg


30-3-23.jpg


30-3-24.jpg


30-3-25.jpg


30-3-26.jpg


30-3-27.jpg


30-3-28.jpg


30-3-29.jpg


30-3-30.jpg


30-3-31.jpg


30-3-32.jpg


30-3-33.jpg


30-3-34.jpg


30-3-35.jpg


30-3-36.jpg


30-3-37.jpg


30-3-38.jpg


30-3-39.jpg
 
Laatst bewerkt:
En het waren niet alleen de oudjes die genoten hebben vandaag...
Ik heb het zelf ook reuze naar m'n zin gehad daar in Helmond.

Het was wel een beetje zoeken naar de ideale lijn omdat er een S-bochtje in de baan zat, maar voor de rest ging het toppie.
Ms.Stuntie en ik kregen bij de 2e show nog assistentie van een ex vriendinnetje van me zodat we ook nog wat figuren met z'n 3en konden doen. Was erg tof.

Ook nog wat MFers gesproken daar, alleen veel te kort, maar ja drukdrukdruk he..
Morgen weer andere achterbandjes omleggen voor zondag as want dan is het alweer zover: Wheelieday

Xi je :]

Leuk dat je de foto's geplaatst hebt Harley :}
 
Wat een hoop pedaalemmer publiek zeg, zie geneen motorpak!!

Maarre, op een Yamaha overgestapt Arian, of alleen voor de gelegenheid???
 
Nou ik heb dus nog een 20 foto's maar acdsee is alweer niet meer toegankelijk wegens verlopen trial periode dus ik kan ze niet ff vlug resizen :(
en we webspace is ook alweer op :( :(
 
Nou ik heb dus nog een 20 foto's maar acdsee is alweer niet meer toegankelijk wegens verlopen trial periode dus ik kan ze niet ff vlug resizen :(
en we webspace is ook alweer op :( :(
Welke versie heb je? Kheb hiero nog wel serial liggen voor 5.0 4.0 en 3.1

Mail me anders even, dan mail ik hem wel terug. Eventueel compleet 5.0 kan ook wel (voor als je nu nog zit te prutsen met 3.1 oid ;) )
 
Wat een hoop pedaalemmer publiek zeg, zie geneen motorpak!!

Maarre, op een Yamaha overgestapt Arian, of alleen voor de gelegenheid???

Neuh hij heeft ze beide alleen kon ik die foto's nog niet posten ze staan er nu allemaal op 2 na ( 1 VEEL te laat geknipt en de andere was SUPER wazig maar komt omdat ik focusknop per ongeluk had ingedrukt ( op 1 mtr kan ie niet focussen als ze 5 mtr ver staat :P )

En dat pedaalemmerpubliek klopt wel een beetje. Capoeïrist heeft uitbundig staan klappen en fluiten om het publiek een beetje op te zwepen.

Wat wel jammer was denk ik voor arian was dat de zon recht in zijn gezicht scheen de tweede stuntsessie :(
 
Dat is een steun voor de duopassagier om oa haar voeten in te zetten als arian een wheely maakt terwijl zij op haar hurken zit achter hem.

Ik dacht gehoord te hebben dat Arian hem daarmee thuis aan de kastok kan hangen zodat ie niet teveel plaats inneemt in de garage. :?

Grtz,
iBuZze
 
Was een hele mooie show gisteren.
Toch wel blij dat ik ff terug was gegaan (was al weer thuis).
Waar is het volgende week zondag te doen dan?
Misschien dat wij met een beetje mooi weer wel weer komen. :]
Groetjes Debby
 
Was een hele mooie show gisteren.
Toch wel blij dat ik ff terug was gegaan (was al weer thuis).
Waar is het volgende week zondag te doen dan?
Misschien dat wij met een beetje mooi weer wel weer komen. :]
Groetjes Debby

Ow was jij ook daar ? Waarom ben je niet even langs het busje van AVZ gepasseerd dan ? Ik heb maar een paar mensen van Motorforum gezien terwijl ik denk dat er wel meer aanwezig waren.

Volgende zondag is het in Tholen te doen op de Speelmansplaten (zie topic in Waar is wat te doen ?) en het beloofd super te worden.
 
Het zag er goed uit.

Lekker sturend door die S bocht met een wheelie :)

Vond het klasse in iedergeval.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het een moeilijk publiek vond. Als je er stond en je dacht van wat is die mongool aan het klappen..ik probeerde het publiek wat op te zwepen.. stelletje stillen :)

Zelfs de agenten stonden geloof ik vol verbazing te kijken toen avz voorbij kwam :)

Volgende keer samen foto's maken harley :) jij digitaal, ik op de ouderwetse manier ;) Wil hier wel es wat van in mijn foto boek plakken :)
 
Ow was jij ook daar ? Waarom ben je niet even langs het busje van AVZ gepasseerd dan ? Ik heb maar een paar mensen van Motorforum gezien terwijl ik denk dat er wel meer aanwezig waren.

Volgende zondag is het in Tholen te doen op de Speelmansplaten (zie topic in Waar is wat te doen ?) en het beloofd super te worden.

DJu zie je wel dat jij dan diegene met die ZX12R was bij het busje. Ikke al kijken naar je akra uitlaat en je knipperlichten wantze kwamen me zo bekend voor. Belgische plaat ik denk TJah dat moet ibuzze zijn. maar toen zag ik nergens een gps systeem en toen begon ik te twijfelen.

volgende keer als je opstapt wel zelf je schrijfremslot verwijderen alhoewel ik nu wel een mooi uitzocht had toen mevrouw dat even voor je deed :P
 
DJu zie je wel dat jij dan diegene met die ZX12R was bij het busje. Ikke al kijken naar je akra uitlaat en je knipperlichten wantze kwamen me zo bekend voor. Belgische plaat ik denk TJah dat moet ibuzze zijn. maar toen zag ik nergens een gps systeem en toen begon ik te twijfelen.
Kerel je hebt nog met me staan praten binnen in de hal samen met Arian en Kim maar dat had je niet door denk ik. En die GPS neem ik voor alle zekerheid eraf wanneer ik niet constant in de buurt ben natuurlijk... :P

volgende keer als je opstapt wel zelf je schrijfremslot verwijderen alhoewel ik nu wel een mooi uitzocht had toen mevrouw dat even voor je deed :P
Ja ik zei nog 5 minuten van tevoren dat ik mijn slotje niet moest vergeten af te nemen en als je dan gehaast bent is dat het eerste wat je vergeet. WAs wel ff een schaammoment maar gelukkig loste Ms.Stuntie het ff voor me op. En over dat uitzicht... ja je hebt gelijk :P

PS: Leuke foto's trouwens... was erg kut om daar goede foto's te maken met die bocht in de weg en je zat er zo dicht op ook... moest bijna een groothoeklens hebben...

PPS: Hey Arian waar blijven die filmpjes en foto's van jou toestel ????
 
Laatst bewerkt:
Ow was jij ook daar ? Waarom ben je niet even langs het busje van AVZ gepasseerd dan ? Ik heb maar een paar mensen van Motorforum gezien terwijl ik denk dat er wel meer aanwezig waren.

Volgende zondag is het in Tholen te doen op de Speelmansplaten (zie topic in Waar is wat te doen ?) en het beloofd super te worden.

Ik wist niet eens dat Arian ook op het mf zit. En had ook niet echt dat er veel mf-ers naar zo'n klein motorbeursje zouden komen.
Waar ligt Tholen eigenlijk. Heb er zelf nog nooit van gehoord |( . Anders zoek ik het wel ff op op internet.
Ik hoop tot volgende week.
Groetjes Debby
 
Mooie pic's, petje af, maarruh vind het wel een beetje leip zo dicht langs dat publiek met alleen zo'n lintje als afscheiding . . . .
 
Terug
Bovenaan Onderaan