• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Badges voor lederen pak?

crazybiker46

MF veteraan
Lid geworden
18 jul 2005
Waarderingsscore
1
Je ziet op de racepakken van coureurs van die badges van merken. Waar kan ik zulke badges vinden (shoei, arrow, ngk, bridgestone)?

P.s. Zijn deze van plastic of zit er een soort plastic hoesje omheen?

Niemand die hier het weet? Lijkt me sterk dat niet 1 van jullie coureurs weten waar ik zoiets kan kopen. :Y

volgens mij hebben ze op elke beurs wel en standje staan met die badges .........

Je ziet op de racepakken van coureurs van die badges van merken. Waar kan ik zulke badges vinden (shoei, arrow, ngk, bridgestone)?

P.s. Zijn deze van plastic of zit er een soort plastic hoesje omheen?

je kunt bij ten kate in nieuwleusden terecht. of
paula van www.motorkledingreparatie.nl deze kan ze er ook voor je opzetten.

ik heb nog wel 1 van arrow
als je adres doorgeeft kan ik wel sturen

als je de gewenste logo's bij een reclame boer op PVC doek af laat drukken kun je die zo door Paula op laten naaien.

Ze is nu ook met mijn pak bezig met het logo van mijn bedrijf.

@Ling: Ik heb je gemailt. Bedankt. :}

@ Iedereen: Bedankt. Ik zal ff kijken op die site van Paula.

als je de gewenste logo's bij een reclame boer op PVC doek af laat drukken kun je die zo door Paula op laten naaien.

Ik zie dat je een stadsgenoot bent :Y . Wist niet dat hier in Sneek ook ZAC ers zatten.

Paula heeft het wel druk hoor.
Ze heeft voor mij mijn nikname achterop de hump genaait en het Yamaha logo eronder! :}
Ben zeer te vreden :Y

Waarom heb ik die nog niet dan ??? *O*

@ling: Bedankt voor de Badge *O* . De postbode had het wel bij de verkeerde persoon bezorgd maar die was zo netjes (wel open gemaakt) de envelope naar mij te brengen. Nogmaals bedankt, ben er blij mee.

die opnaai dingen kan je ook bij Louis.de kopen, 10 voor 10 Euro, het opnaaien is duurder...
Hm, linken werkt niet dan maar zo :
[Dode link verwijderd] en dan bij produkten A-Z zoeken op aufnäher

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan