Baehr Ultima XL en je GSM

Speek

MF'er
17 dec 2006
64
0
Toch maar een Baehr Ultima XL aangeschaft. O.a. met de bedoeling mijn GSM (Nokia 3310 en 6310i) daar op aan te sluiten. Spullen besteld bij de Hobbyst, snoeren enz. GSM dus niet werkend te krijgen. Vandaag op bezoek geweest bij de Hobbyist. Ze hebben er anderhalf uur aan besteed: niet werkend te krijgen. Eind van het liedje is dat ze het sterke vermoeden hebben dat de aansluitblokjes aan de GSM (ze verkopen ze zelf!) niet goed zijn.

Vraag 1: wie van jullie heeft een Ultima XL en sluit met succes zijn GSM daar op aan?
Vraag 2: welke GSM (merk en type) gebruik je daarvoor?
 
Laatst bewerkt:
Het oordopje wat Nokia er zelf bijlevert doet het vaak ook niet, ook de houder in de auto ook niet.
Dat ligt volgens mij aan de contactjes van het toestel.

Oplossing?
Niet meer bellen in de auto, bevalt bijzonder goed.
En bellen op de motor?
Levensmoe?
Waarom moet je altijd bereikbaar zijn?
Je kan zien wie je gebeld heeft, dus je kan op een gunstiger tijdstip terugbellen.
 
En bellen op de motor?
Levensmoe?
Waarom moet je altijd bereikbaar zijn?
Je kan zien wie je gebeld heeft, dus je kan op een gunstiger tijdstip terugbellen.
Goeie en verstandige vragen die ik graag met jou een keer wil doornemen.
Daarnaast zoek ik nog steeds antwoord op de vraag 'wie gebruikt zijn gsm op een Ultima en welke gsm is dat"?
 
Laatst bewerkt:
Goeie en verstandige vragen die ik graag met jou een keer wil doornemen.
Daarnaast zoek ik nog steeds antwoord op de vraag 'wie gebruikt zijn gsm op een Ultima en welke gsm is dat"?~[/quote]


Niemand, blijkbaar.
 
Dus het forum deugt niet?
Of een miskoop?
Dat hoor je mij niet zeggen, ook niet tussen de regels.
Miskoop is wel een erg groot woord voor een Baehr Ultima, maar ik had gedacht dat die aansluiting een fluitje van een cent zou zijn. Niet dus.
Ik krijgt het wel voor elkaar (ik geef niet zo snel op), maar het duurt wat langer.

@RR.
Dank voor je wijze raad, maar ik blijf zoeken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan