Gsm houder motor

Fubar89

MF'er
1 aug 2023
77
23
Goedemorgen,

Ik ben aan het twijfelen tussen 2 gsmhouders voor op mijn Kawasaki er6f 2006 model. Een interphone crab usb of een ram mount x grip. Het liefste wil ik hem in het midden plaatsen, maar dit lijkt me niet mogelijk.

Hebben jullie voorkeuren of tips waar te bevestigen? Ik dacht zelf aan de linkerkant van het midden..
 

Bijlagen

  • sddefault (1).jpg
    sddefault (1).jpg
    40,9 KB · Weergaven: 2
Ik heb deze op mijn Yamaha Xmax zitten erg tevreden over (zat er trouwens al op toen ik hem kocht)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231020_101729_Gallery.jpg
    Screenshot_20231020_101729_Gallery.jpg
    117 KB · Weergaven: 1
Heb de Ram mount x-grip ook liggen.. ben er niet te spreken over. Ding wiebelt / houdt de telefoon niet echt geweldig vast naar mijn idee. Dus die gebruik ik niet meer.
Dan kan je beter kijken naar de Ram Quick Grip .. Die grijpt de telefoon veel beter vast. Geeft iig. veel meer vertrouwen dat je telefoon er niet at random uit vliegt.

Om hem in het midden te monteren (want door de ram mount gaat hij ook iets opzij) kan je het beste zo'n ram bolt/kogel kopen. Deze vervangt een van de bouten die je stuur vastzet

12275934_3.jpg
 
Monteer hem niet te laag. Zet hem zoveel mogelijk in je zichtveld. Met een U beugel op je stuur, of zoals voorgaande foto. Met de rammount kan je hem links van je teller unit positioneren.
Waarom links ; Met je vrije linker hand kan je hem bedienen tijdens het rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan