Banden erop leggen..

Is het nog gelukt?
Wat koste het daar?

Over duur gesproken, weet je wat zij bij Kwekvet vroegen voor het balanceren van de wielen van m'n koekblik?

8 euro per wiel :X

zoals darkhold als zegt... bij sampermans 20 euro per wiel, was vandaag in de buurt en ff langs gegaan...

zie veel mensen die zeggen dat het goedkoper kan... maar WAAR?

niemand een adresje voor mij hier in het zuiden?
 
als je hier een bedrag noemt voor het opleggen, laat dan ook ff weten of je op dat moment daar ook een band kocht.... dat scheelt natuurlijk.

gisteren setje banden laten omwisselen, geen band gekocht dus, losse velgen gebracht, €15,-.

Maar om daar nu met spiksplinternieuwe banden aan te komen en die erom laten leggen... daar maak je geen vrienden mee.
 
Gebruikte supercorsaatjes laten omleggen kostte mij bij de plaatselijke bandenboer 10,- per band incl. het daar achterlaten van de oude banden. Ik koop daar ook weleens een nieuwe band, dus ze deden er absoluut niet moeilijk over.
 
Man ik geloof dat ik dan toch redelijk afgezet ben . . .
Liet mijn banden voor de zekerheid (zat een beetje trilling in) balanceren Bij van Aalsem in Sneek, koste me wel ff €20 per band!
Heb er ook nog een spiegel besteld, afwachten wat dat me gaat kosten . . .
:?
 
Ik betaal 8 Euro's voor monteren (incl wiel in en uitbouwen), 7 voor het balanceren en 3 Euro verwijderingsbijdrage.
Potvolblommen! Ik wou dat er bij mij in de buurt dit soort tarieven te krijgen waren... '(
Goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 20 euro per wiel en dan moet ik nog de wielen los aanleveren en ik moet nog 15 a 20 km (enkele reis) er voor rijden... B|

Man ik geloof dat ik dan toch redelijk afgezet ben . . .
Liet mijn banden voor de zekerheid (zat een beetje trilling in) balanceren Bij van Aalsem in Sneek, koste me wel ff €20 per band!
Heb er ook nog een spiegel besteld, afwachten wat dat me gaat kosten . . .
:?
Hebben ze je wielen wel ter plekke moeten demonteren en later weer monteren? Dat kost ze namelijk ook tijd en daar betaal je natuurlijk voor.
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook net een band op laten leggen,
was niet duur maar op de een of andere manier heb ik toch het gevoel genaaid te zijn.....

full



-O-
 
zoals darkhold als zegt... bij sampermans 20 euro per wiel, was vandaag in de buurt en ff langs gegaan...

zie veel mensen die zeggen dat het goedkoper kan... maar WAAR?

niemand een adresje voor mij hier in het zuiden?

Boss Scooters in Beek, zeer goeie zaak, hele aardige gast, zal je zonder problemen helpen. Ik ben daar heel vaak geweest met bandjes, totdat ik het zelf ben gaan doen.

Echte vakman (1 van de weinige!!), en zal je zker helpen ermee.
 
Tja, ik snap dat een bedrijf er een bedrag bovenop legt als de banden bij een ander vandaan komen.
Volgens mij is daar zelfs een adviesbrief over van de Bovag. M'n dealer liet me die verleden keer zien. Moet wel reëel blijven, maar ze mogen in feite vragen wat ze willen.....

Maar ik laat m'n banden er wel bij Jos Smit onder leggen. Scheelt me rond de 100 Eurie voor een setje. Ik gun m'n reparateur best wel z'n inkomen, maar ik moet er ook voor werken. Dan is 100 Eurie toch ff te veel geld.
 
He mensen..

Ik heb ook een setje Pirelli's Dialblo's in mijn berging liggen. Hier in Zoetermeer ( Hans van Wijk / Safe ) zijn ze er niet zo blij mee, als je met je eigen banden aankomen. Ze rekenen zo ongeveer 40 / 50 euro per band omleggen.

Weet iemand een ander adresje in de buurt van Zoetermeer, die het voor minder doet????

Greetz
 
Ik heb ze in Maassluis bij KAMA erop laten leggen.
arbeidsloon .... meer niet
Koste nog geen 20 euro bij elkaar (wielen niet los gebracht)
moest wel zelf de bandjes mee terug nemen

Goed geregeld!
 
He mensen..

Ik heb ook een setje Pirelli's Dialblo's in mijn berging liggen. Hier in Zoetermeer ( Hans van Wijk / Safe ) zijn ze er niet zo blij mee, als je met je eigen banden aankomen. Ze rekenen zo ongeveer 40 / 50 euro per band omleggen.

Weet iemand een ander adresje in de buurt van Zoetermeer, die het voor minder doet????

Greetz
En dat snap ik dus niet he... Niet weet die zaak zeker dat je niet komt. Terwijl wanneer ze het wat aantrekkelijker zouden maken, misschien wel een nieuwe klant winnen |( .
 
ik heb het al eens eerder vermeld hier. Maar waarom verkopen ze niet gewoon een half uur?
Met een beetje reclame hier krijgen ze het nog druk.
Geen voorraad, geen garantie, geen opslagruimte. Nieuwe tijden nieuwe handel.
 
Ik heb zondag in duitsland een paar bandenijzers gekocht (ex wehrmacht) koste 7 €
En ik ga de volgende keer ze zelf met de hand wisselen
Bokje erbij om te balanceren
 
Deze week heb ik het geprobeerd bij jonkers motoren in Vlijmen.. de reactie van de eigenaar dat ik zelf banden had en of hij die er op kon leggen was weinig positief. Hij ging opzoeken wat het zou kosten om de banden erop te leggen.

hij maakte een mooi rekeningentje + iets meer dan een uur werk :?

en het totaal van de wielen demonteren, banden wisselen en opnieuw monteren was 110 euro _O-

de grapjas.. :X :r
 
Ik heb zondag in duitsland een paar bandenijzers gekocht (ex wehrmacht) koste 7 €
En ik ga de volgende keer ze zelf met de hand wisselen
Bokje erbij om te balanceren
die heb je niet eens nodig.. je zaagt de oude band doormidden, dan de schep op de band en erop staan, schiet de band zo uit de velgrand. dan met de hand de beide helften eruit trekken. (wel netjes je velg op blokjes hout leggen ofzo he)
dan de nieuwe band zet je er zo op als je het handig doet: met je voeten. kzal wel een keer een filmpje maken hoe dat gaat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan