bandit 1200s

ehm geen wegervaring mee ofzo, maar ziet er leuk uit, is zeker wat leuks van te maken :) (maargoed ook dat is relatief he, ik weet niet wat jij mooi vindt b.v)
 
Ik heb getwijfeld tussen de GSF-1200 Bandit, de CB-900 F, de XJR-1300 en de ZRX-1100.
Na uitgebreide proefritten op deze 4 motoren, heb ik voor de ZRX-1100 gekozen.
Ik vind de Kawa op elk vlak de beste: vering, remmen, prestaties, stuurgedrag, ...
Het uitzicht is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind de ZRX er ook nog het mooist uitzien.
Ik zou zeggen: vooraleer te beslissen, ga zeker eens proefrijden met een ZRX-1100 of een ZRX-1200.

zrx1100-d2violet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit is de R-versie met bikini-fairing. (ZRX-1200 R).

zrx1100-c1silver.jpg


En de S-versie met ZXR-koplamp. (ZRX-1200 S).

TN_zrt20b02.JPG


Veel suc6.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook alle testen doorgenomen en volgens mij is idd ook de ZRX de beste koop. Vooral het watergekoelde blok is moderner dan dat van Bandit of XJR.Het enige nadeel bij aanschaf is waarschijnlijk dat er niet op elke hoek van de straat eentje te koop staat. Je moet éven zoeken voor het beste resultaat!
full
 
Ik vindt een Bandit veel mooier dan zo'n ZRX :r .
De nieuwe Bandit 1200 rijdt prima, hij heeft t.o.v. de oude een strakker frame, betere vering en (nog) meer koppel.
 
hoe de zrx rijd weet ik niet maar de bandit vind ik een geweldige motor, zeer snel in de lage toeren ook, en ik heb ook een slechte smaak want ik vind hem ook mooier :9 . maar zoals gezegd, ga proefrit maken met alle keuzes, weet je gauw genoeg welke je het prettigste vind.
 
hoe de zrx rijd weet ik niet maar de bandit vind ik een geweldige motor, zeer snel in de lage toeren ook, en ik heb ook een slechte smaak want ik vind hem ook mooier :9 . maar zoals gezegd, ga proefrit maken met alle keuzes, weet je gauw genoeg welke je het prettigste vind.
 
Ik heb op het punt gestaan om een badit 1200 s aan te gaan schaffen.
Kwa uiterlijk vindt ik het zowiezo de mooiste naked op dit moment. (over de rij eigenschappen van de diverse modellen kan ik weinig zeggen, ik heb op geen enkel model proef gereden.)

De enige reden dat ik hem niet gekocht heb is de SV1000S die 2003 uitkomt :9~

SV1000.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan