BanditChiel in Spain part III (opgelost)

BanditChiel

Die hard MF'er
7 feb 2003
288
0
Vlaardingen
Hi luitjes,

De problemen zijn deels opgelost en deels niet...

Vanochtend zoals in een eerder topic (BanditChiel in Spain part II (pech)) geschreven zou ik vanochtend naar de lokale Suz dealer gaan. En daar ben ik dan uiteraard ook geweest!

Het oliepijl en de dus daarmee gemoeide problemen waren niet het geval! Gelukkig, want dat betekent dat zoals de beste monteur in eerste instantie had gezegd de motor niet kapot gedraaid was.

Wat dan wel?
De electronica wat betreft de ontsteking heeft de geest gegeven. Aangezien dit onderdeel niet op voorraad is (hij heeft nog wel gekeken of hij deze uit een nieuwe Bandit kon overzetten, maar dus niet het geval wegens de Spaanse variant...) zou het 15 werkdagen duren voordat het onderdeel in huis zou zijn en dan moet het er nog in. Dus dat duurt natuurlijk effies te lang!!
De motor wordt weer zoals deze nu is in elkaar gezet en zal binnen 10 werkdagen op transport gaan naar NL, alwaar hij zal worden afgeleverd bij Motoport R´dam. Daar zal dan het onderdeel vervangen worden en daar voeg ik dan gelijk een grote beurt aan toe!!
Aangezien de motor dus niet binnen 4 werkdagen gerepareerd kan worden krijg ik vervangend vervoer in de vorm van een Seat Cordoba met airco. Niet slecht, daar ik nu niet meer zit te wachten op vervangend vervoer in de vorm van een motor wat overigens nog wel eens lang op zich kon laten wachten i.v.m. aanwezige verhuur bedrijven...
Aangezien ik nu toch op de terug reis ben vind ik het niet erg.

Dus dat is de stand van zaken op dit moment... een hele belevenis!

Advies; laat je altijd goed verzekeren wanneer je op vakantie gaat en neem de optie voor vervangend vervoer zeker in het pakket mee!! Dat kan ik je nu uit eigen ervaring van harte aanbevelen ;) .

Dan nu vanuit het nog immer zonnige Spaanse Figueras:
Caio

Bedankt tot dusver voor jullie ondersteunende reacties in mijn eerdere topics over deze belevenis!

Mazzels, Michiel

Jullie krijgen ook de groeten van de Bandit van Michiel!! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad hoop ik dat dat meevalt.

En voor wat betreft die reiverzekering: Die heeft zijn geld nu wel opgebracht! *D

Fijne vakantie nog en succes met de reparatie terug in Holland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan