Bedankt voor het terug groeten

aleras

MF'er
20 sep 2007
68
0
Zuidwolde (gn)
Vandaag heerlijk motorweertje, en dat heb ik uitgebuid. Lekker stukje gereden. En IEDEREEN groette terug vandaag. Ook de HD, GW enz.
Geeft je toch weer dat ouderwetse "wij" gevoel.
Allen nog hartelijk dank.
 
ik heb m'n best gedaan :+






* kom ik een scooterrijder tegen/zwaait enthousiast/ zit ik net in een inhaalactie/knippers uit zetten actie. *
weer niet gegroet naar een scooterrijder zal ie denken., :P
 
Ik gaf je de vinger.

Je hebt dat verward met groeten?
:+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Zwaai zwaai topic.

Ik zwaaide naar iedere motorrijder vanuit t blik maar niemand zwaaide terug.
Behalve eentje maar die stak zijn middelvinger op.
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag van de Moezel terug gekomen via de Nürburgring. Daar was wat aan de hand al weet ik als toerder niet wat })

Het was daar pokke druk met motorrijders die haast allemaal dachten 's werelds beste coureur te zijn en dat wilden bewijzen door in te halen waar het niet kon :(

Je snapt het al..... ik ben opgehouden met groeten. Ze hadden er toch geen aandacht voor en ik groet idioten niet :Y

Honderd kilometer verderop werd het weer gezellig dus ik heb me rot gegroet want het was beredruk.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heerlijk motorweertje, en dat heb ik uitgebuid. Lekker stukje gereden. En IEDEREEN groette terug vandaag. Ook de HD, GW enz.
Geeft je toch weer dat ouderwetse "wij" gevoel.
Allen nog hartelijk dank.

Misschien ben ik je wel tegengekomen. Lekker ritje gemaakt bij Lauwersoog. En inderdaad, iedereen zwaaide terug :W
 
Heb me ook wat af-gegroet in het zuiden vandaag. Vaals e.o.

Maar wat me wel opviel was het grote aantal motorrijders(sters) die met een t-shirt of korte broek onderweg zijn.

Of ze nou werkelijk de mening zijn toegedaan, dat het asfalt hier net zo zacht is als de "G "
 
Heb me ook wat af-gegroet in het zuiden vandaag. Vaals e.o.

Maar wat me wel opviel was het grote aantal motorrijders(sters) die met een t-shirt of korte broek onderweg zijn.

Of ze nou werkelijk de mening zijn toegedaan, dat het asfalt hier net zo zacht is als de "G "

:} _O-
 
Vandaag heerlijk motorweertje, en dat heb ik uitgebuid. Lekker stukje gereden. En IEDEREEN groette terug vandaag. Ook de HD, GW enz.
Geeft je toch weer dat ouderwetse "wij" gevoel.
Allen nog hartelijk dank.
full
 
2X gezwaaid en geen reactie terug.

Was even met de bromscooter naar de stad en gewoon automatisch zwaaien :P
 
Een motoragent stak zelfs zn duim naar mij op! dat was een nieuwe:)!

Verder graag gedaan!
 
Op de posbank was ook iedereen (de motorrijders) vrolijk!
 
Niet kunnen groeten wat een mooiweer rijders vandaag allemaal :r



oke oke, ik ben gewoon jaloers dat ik niet kon rijden vandaag :$
Dan ook maar zo eerlijk om het toe te geven :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan