suz rgv 800
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #1.726
2 maandjes verder bijna en de bmw ligt uit elkaar.
het grootste deel van de bike gaat in de verkoop omdat ik er geen zin in heb om hem te fixen, aangezien ik er in elvington toch niet verder mee kom. niet alleen het kapot gaan van het blok was een probleem, maar ook het rijwielgedeelte zat aan z'n max. bij 250kmh ging de boel flink slingeren. wat het motorblok betreft....... waarschijnlijk is de koppakking eruit geblazen door te veel toeren die het blok gedraaid heeft. 11000 toeren is toch een beetje te veel voor een k1100.
de voorvork zit in m'n nieuwe wheelie project......... een suzuki bandit waar ik een turbo op ga bouwen.
ik heb een tijdje geleden een blok en frame gekocht en ben daar nu dus mee aan de slag. het is ook d bedoeling om er mee op straat te kunnen rijden, dus zo enorm extreem als de bmw gaat hij niet worden. qua vermogen hoop ik een beetje in de richting van de 270pk uit te komen.
heb ondertussen al een tl1000r achterbrug en rsv4 velgen pasgemaakt.
het grootste deel van de bike gaat in de verkoop omdat ik er geen zin in heb om hem te fixen, aangezien ik er in elvington toch niet verder mee kom. niet alleen het kapot gaan van het blok was een probleem, maar ook het rijwielgedeelte zat aan z'n max. bij 250kmh ging de boel flink slingeren. wat het motorblok betreft....... waarschijnlijk is de koppakking eruit geblazen door te veel toeren die het blok gedraaid heeft. 11000 toeren is toch een beetje te veel voor een k1100.
de voorvork zit in m'n nieuwe wheelie project......... een suzuki bandit waar ik een turbo op ga bouwen.
ik heb een tijdje geleden een blok en frame gekocht en ben daar nu dus mee aan de slag. het is ook d bedoeling om er mee op straat te kunnen rijden, dus zo enorm extreem als de bmw gaat hij niet worden. qua vermogen hoop ik een beetje in de richting van de 270pk uit te komen.
heb ondertussen al een tl1000r achterbrug en rsv4 velgen pasgemaakt.