beemer fighter deeeeeeeel 3.....

een tijdje niks meer aan de bmw gedaan. was niet tevrede met de look van het spuitwerk. een veel te hoog kermis attractie gehalte qua kleur.

dus........... weer alles schuren en maar weer opnieuw begonnen. camo!!!!! *O*

moet nog wel matt blanke lak op waardoor de kleuren dieper worden, maar het waaide te hard.

106732915_961161774329040_3415123259813579561_o.jpg
 
Ben ook niet zo van de camo kleuren, en ook niet van mat, maar ik denk dat ik dit toch mooier ga vinden dan de kermiskleuren (zoals je ze zelf al noemde).
 
Ik vond de kermiskleuren ook prachtig, net als deze ;) Ofwel.... kleurtjes boeien me niet zo, die fiets moet op een wiel _O-
 
Ik als Spuiter ben meer Fan van de WW 2 style . dat van jou is meer Snipper geweer style toch ?

ik heb erover gedacht om hem als een duits vliegtuig qua camo te spuiten, maar dat staat niet mooi op een motorfiets vind ik. had het in paint gemaakt zodat ik kon zien hoe dat werd, maar vond dat niet mooi.

zoals het nu gespoten is is ook leuk qua reacties van mensen...... iedereen denkt dat het een wrap is, maar als je dan zegt dat het met planten uit de tuin gedaan is zie je ze echt kijken van......huh? _O-

misschien dat ik nog wat met blauw als accent ga doen in de vorm van striping, maar dat weet ik nog niet zeker. eerst de blanke lak er maar op en alles op de bike plaatsen om het als geheel te kunnen bekijken. ;)

zoals ik al eerder bij foto's heb gezegd........ ik het echt ziet het er beter uit dan op de foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan