• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Begrafenis GS750

BackFire

MF veteraan
Lid geworden
6 mei 2003
Waarderingsscore
55
Vanavond wordt er afscheid genomen van ons aller geliefde GS750tje. Er zal nog een laatste foto genomen worden alvorens deze suuz terugkeert naar zijn ijzererts gedaante. De feitelijke herrijzenis zal overmogen plaatsvinden onder toezicht van onze beste vrienden met de pet.

;( ;( ;(

Aaaaaaaaagh gut, wat triest! ;(

(wel alle bruikbare onderdelen eraf gesloopt natuurlijk :? :P )

Ik begrijp 't niet helemaal.

De politie gaat je motorfiets slopen?
:? :? :?

(of heb ik ergens de context gemist?)

Ik begrijp 't niet helemaal.

De politie gaat je motorfiets slopen?
:? :? :?

(of heb ik ergens de context gemist?)

Dat snapte ik ook al niet helemaal, vertel het verhaal. Het blijft triest natuurlijk. Ben ik gelukkig al stemmig gekleed dus dat scheelt. (zoals gewoon weer volledig in het zwart :+ )

Verhaal komt nog eerst de steen

full

En inderdaad de politie gaat hem Ahum: lees vernietigen ;(

Waarom dan? En mag je nu ook in ruil een agent naar keuze vernietigen??? :+

inderdaad onze goeie ouwe billy turf. [Dode link verwijderd] in zijn glorie dagen :)

Morgen Jongens, het hele verhaal, althans wat wettelijk toegestaan is dan :) 8-) of O-) , hij mag dan zelf een mooi verhaal schrijven. PS als het goed is kijkt hij nu mee. :9

When does the hurting stop!!!!!!!!!!!!!!!! ;( why Backfire, why

Overmorgen pas, als ie vernietigd wordt ;(

Maar ik snap het niet??? Kan ik niet tegen als ik iets niet snap Oom agent moet wel met een heel goed verhaal aankomen als ze een motor gaan vernietigen, je bent eigenlijk de eerste van wie ik het hoor

Ben ook wel benieuwd waarom ze je motor gaan vernietigen, had je hem op een brommerplaatje staan ofzo :? :+

Maar blijft altijd in triest als een brik wordt vernietigd. ;(

Ben ook wel benieuwd waarom ze je motor gaan vernietigen, had je hem op een brommerplaatje staan ofzo :? :+

Maar blijft altijd in triest als een brik wordt vernietigd. ;(

van (zwaar) opgevoerde brommer ken ik het wel, maar meestal is het ook daarbij de niet standaard onderdelen er ter plaatse vanafhalen, alleen als dat niet meer lukt word het vernietigen

Maar ik snap het niet??? Kan ik niet tegen als ik iets niet snap Oom agent moet wel met een heel goed verhaal aankomen als ze een motor gaan vernietigen, je bent eigenlijk de eerste van wie ik het hoor
Nogmaals waar kunnen we terecht voor de protestactie?

Kunnen we ons niet met z'n allen aan 't brik vastketenen? O-)

Ik heb het vermoeden dat het frame al jaaaren al geschorst staat opgegeven ofzo & dat er een kenteken van heel iets ander op hangt. :? Maar da's geen excuus om em te slopen. :(

Ik heb ook wel eens een aanvaring met Gemotoriseerde Oom Agent gehad,die verklaarde dat mijn zwarte Japbobchop (Bikers opgelet: nieuw ras!) zo verbouwd was,dat van "aangepast" geen sprake meer was.
Maar...in dat geval moet je terug naar het RDW voor een ander kenteken (als ze in de huidige staat nog door de keuring komt uiteraard), slopen mogen ze nooit!
Liep in mijn geval af met een sisser, ik had iets te veel kennis van het RDW-reglement in huis om de bewuste agent af te kunnen troeven ;) :+

Terug
Bovenaan Onderaan