bekabelings-vraag Fazer 600 1e type

willemlammie

Die hard MF'er
19 apr 2006
269
0
Voorburg
Geachte fazer rijders,

Ik heb het blok van mijn Fazer vervangen en zit nog met 2 vragen m.b.t. de bekabeling"
Aan de linker zijkant heb ik 2 groene stekkertjes "over" die niet in elkaar passen hoe zit dat ??
en de massa (-) kabel vanaf de accu waar moet ik deze bevestigen aan het blok of het frame ??

Ik kom er aan de hand van het werkplaatshandboek niet echt uit HELUPPP :)
 
main-lead accu (2 ?) lijkt rechts achter aan blok te komen volgens mijn manual ?
full
 
Laatst bewerkt:
De - van accu loopt idd zoals aangegeven naar massa-punt achter op je blok.

Aan de andere kant heb ik dezelfde stekkers als jij achter het zadelslotje liggen;
1x grote witte stekker
1x kleine witte stekker
1x blauwe stekker
1x groene stekker

Voor zover ik kon zien zitten aan de groene stekkers aan één kant iets van licht-groen en wit/zwarte draden en aan de andere kant zwart/rood en licht-blauw ?
full


Op jouw foto lijkt de grote groene stekker niet te kloppen/een andere (deze connector heeft geen "vergrendel pennetje" ?) !?
Weet niet of je nu aan de hand van het bedradings-schema/de draadkleuren kan zien of dit zo is en/of dat je kan zien welke kabel/connector eventueel verkeerd getrokken ligt ?
 
Laatst bewerkt:
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik ben er uit
Heb even naar de groene connector aan het oude blok gekeken en raad eens die was anders van vorm. Andere steker eraan en klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan