• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Bekeuren omdat het moet ..

Ben ik ook tegen en mijn eigen moeder heeft kanker gehad. ;)

Maar ik heb het dan weer niet zo op het christendom of ieder ander geloof.

waarom ben je daar in in vredesnaam tegen dan? Tegenwoordig wórden al voor verschillende ziektes embryo's gechecked en dat mag wel, maar op 99% kans op borstkanker, dat mag dan van onze vrolijke vriendelijke christelijke vrindjes weer niet. Hoe hypocriet kun je ook zijn he, wel fijn met je smoel vooraan in de kerk zitten maar wel iemand laten creperen aan borstkanker. Dat is inderdaad wat god wil ja :X .

waarom dat dan eigenlijk?
als je er ernstige ziekten mee kunt voorkomen....
bij een vruchtwaterpunctie kijken ze ook al, in en later stadiium, of er geen ernstige afwijkingen zijn
Omdat ik voor natuurlijke selectie ben.
Alles wat daar tegenin gaat ben ik niet voor.

Het mensenlijk ras denkt altijd alles maar te moeten beheersen en regelen, vaak is het daar niet beter van geworden.

Laatst bewerkt:
Adalgar ,.......een anekdote :

Ik werd zaterdag jl staande gehouden door een surveillerende diender in mijdrecht.
(Ik zocht op dat moment een adressie op het industrieterrein )
Ik : "Hee kerel , goeiemiddag ,...zeg 't eens ? "
Hij : "Joh ,....doe je gordeltje effe om ,.....kost tegenwoordig zomaar 90 euro "
Ik : "sorry man,....komt door 't hoge in- en uitstap gehalte ,....zoek adressie hier "
Hij : "vermoedde al zo iets ,....nou , let 'r effe op voortaan ,....goeie middag ..."

Dit soort dienders kom ik 't meeste tegen ,....en gelukkig maar.

Adalgar ,.......een anekdote :

Ik werd zaterdag jl staande gehouden door een surveillerende diender in mijdrecht.
(Ik zocht op dat moment een adressie op het industrieterrein )
Ik : "Hee kerel , goeiemiddag ,...zeg 't eens ? "
Hij : "Joh ,....doe je gordeltje effe om ,.....kost tegenwoordig zomaar 90 euro "
Ik : "sorry man,....komt door 't hoge in- en uitstap gehalte ,....zoek adressie hier "
Hij : "vermoedde al zo iets ,....nou , let 'r effe op voortaan ,....goeie middag ..."

Dit soort dienders kom ik 't meeste tegen ,....en gelukkig maar.
Op zich heel prettig natuurlijk, zo een gesprek.
Motiveert je dat ook werkelijk om die gordel dan wel consequent om te doen?

wegmisbruiker ,......dan veeg ik je bij deze op die cda-hoop !
Het werkt nl in mijn optiek bij mensen niet anders dan bij de konijntjes .....
Wit konijntje + zwart konijntje levert zwart-wit konijntje op .
Ziek konijntje + goed konijntje levert een pan-konijntje op.
Als de wetenschap narigheid kan voorkomen , dan is dat geweldig prachtig .
Risico-mensen die besluiten willens en wetens koters te moeten nemen ,.....mogen wat mij betreft alle voortvloeiende kosten op eigen bordje krijgen .
Dat is namelijk net zo achterlijk als die gereformeerde sukkels die hun koters niet laten inenten tegen kinderverlamming .
Wat is moreel gezien het verschil dan ? :/

beetje onzinnige post, we kunnen beter stoppen met miljoenen/miljarden weggeven naar 3e wereld landen/ontwikkelingshulp. dat geld komt toch ook niet terect bij de mensen die het nodig hebben.

Of de antillen afstoten en ze het lekker zelf uit laten zoeken(willen ze toch ook graag?)

of.... of... of....

OF je werkt bij defensie en je bent er mede debet aan dat we met dit project doorkachelen OF je hebt je werkelijk niet verdiept in dit project.

Zal het ff kort uitleggen. Door toedoen van defensie is de politiek gezwicht voor een bodemloos geldverslindend project waarvan de baten nul komma nul zullen zijn volgens de laaatse berichten. De alternatieven, die een stuk betaalbaarder zijn, zijn door defensie afgewezen omdat ze vriendjes willen blijven met de VS.

Jouw commentaar is dus niet te vegelijken met hetgeen ik opmerkte.

Omdat ik voor natuurlijke selectie ben.
Alles wat daar tegenin gaat ben ik niet voor.

Het mensenlijk ras denkt altijd alles maar te moeten beheersen en regelen, vaak is het daar niet beter van geworden.

dat kan ook anders.

laten we gewoon bewust worden van wat de mens toe in staat is en welke druk we uitoefenen op moeder aarde.

gewoon een normaal kinderaantal, dus niet 10 koters op de wereld schoppen, normaal omgaan met je lichaam en natuurlijke hulpbronnen. we verneuken behoorlijk wat als mens dat zichzelf als intelligent ras beschouwd ... |(

wegmisbruiker ,......dan veeg ik je bij deze op die cda-hoop !
Het werkt nl in mijn optiek bij mensen niet anders dan bij de konijntjes .....
Wit konijntje + zwart konijntje levert zwart-wit konijntje op .
Ziek konijntje + goed konijntje levert een pan-konijntje op.
Als de wetenschap narigheid kan voorkomen , dan is dat geweldig prachtig .
Risico-mensen die besluiten willens en wetens koters te moeten nemen ,.....mogen wat mij betreft alle voortvloeiende kosten op eigen bordje krijgen .
Dat is namelijk net zo achterlijk als die gereformeerde sukkels die hun koters niet laten inenten tegen kinderverlamming .
Wat is moreel gezien het verschil dan ? :/
En wat gebeurd er dan met dat pan konijntje? Dat gaat dood.

Ik zeg niet dat ik al die ontwikkelingen niet prachtig vind trouwens, het druist echter tegen de natuurlijke selectie in.
Mgoed, ik ga in ieder geval geen CDA stemmen ;)

vriendjes blijven met VS door koekkie te geven niet zo erg .
Vriendjes worden met frankrijk voor dat eurocopter project was achterlijker.

wegmisbruiker .......,.....weer fout !!!

pan-konijntje wordt DOOD GEMAAKT !!! ,....( gaat de pan maar in ) ,....da's beter dan kreperen !

ik ga effe blokkie om op me harley ,.....lekker weer hier... :)

Ray ,...voor die discussie vang je me niet ,....aju !

wegmisbruiker .......,.....weer fout !!!

pan-konijntje wordt DOOD GEMAAKT !!! ,....( gaat de pan maar in ) ,....da's beter dan kreperen !
Ik geloof niet dat de warenwet het nog toe staat om vlees van zieke dieren te eten.
In ieder geval mag de mens dus wel dieren dood maken als het een slecht product van moeder natuur blijkt te zijn,maar niet zichzelf in hetzelfde geval.

Maar ok, het ging om; bekeuren omdat het moet.

De 2e kamer heeft een "fantastisch" plan bedacht om weer het e.e.a. te financieren.
Omdat inkomsten uit boetes vrij variabel zijn heeft men een norm gesteld om zich ervan te verzekeren dat dat geld ook daadwerkelijk vrij komt voor dit/deze doel(en).
De agent wordt daar in dit geval voor misbruikt, zelf zijn ze daar ook niet blij mee.

Natuurlijk zitten er ook types tussen agenten die het echt leuk vinden om mensen dmv boetes opleggen te grazen te nemen, maar ook dat is weer een hele andere discussie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan