Belabberde Barros

Mjah der zijn eigenlijk teveel die eigenlijk met pensioen moeten gaan.

Roberts ken wel snel zijn met qualifier bandjes maar met race banden is ie gewoon kwijt. Wel kampioen geweest maar zie hem niet beter worden.
Hoop wel mooie Gele suzuki met kanemoto logo erop.

Biaggi ken ook wel stoppen met rijden , vorig jaar reed ie echt pleurus, enige wat ie kon was vechten voor pole maar racen zat ie vaak achter. Iedereen dacht dat ie bij BRNO zou winnen nou hij was nergens te vinden.

Proton riders zijn nix mis mee denk ik. Alleen de motor is shit. Hoop dat ze wat van MV agusta techniek in hun motor stoppen.

WCM moet gewoon stoppen met het proberen om een motor te bouwen. Ze waren beter af geweest als ze gewoon met yamaha racen.

Aprilia toekomst ziet er somber uit. Nu samen gevoegt met een scooter bedrijf. Dus denk ik dat ze daardoor niet echt wat profiteren. Tenzij ze meer scooters verkopen dan Motoren. piaggio Cube volgen jaar dan maar.

Kawasaki is een groot mistery. Nakano is in iedergeval een hele goede rijder.
 
1)Wil je motoren als de Proton en de Aprilia op gelijk niveau zetten als de Duc? Dat meen je als Duc-fanaat toch zelf niet hoop ik?

2)En ik zou de drie genoemde rijders als ik naar het hele veld kijk toch niet echt DE toppers willen noemen.

3)Natuurlijk is Hodgson geen SLECHTE rijder, geen een coureur in de MotoGP is SLECHT. Maar er zit wel degelijk een verschil in kwaliteit in. Zelfs de meest belabberde coureur is qua rijden met ons, de gewone motorrijder, vergeleken een God. Dat is echter een non-argument, want zoals je zelf ook al eens hebt gezegd in het verleden, dat betekend niet dat we er hier niet over kunnen praten anders kunnen we dit forum wel opdoeken.

4)Ja een coureur moet arrogant zijn, overtuigd zijn van eigen kunnen. Dat betekend echter niet dat hem dat het recht geeft een grote bek te hebben en anderen af te zeiken, zeker als de resultaten waar die grote bek op gebasseerd is nog moeten komen ipv dat ie ze al heeft laten zien.

5)off topic: McWilliams heeft 1 GP gewonnen en niet GP's.
1)Dat hoor je mij ook niet zeggen. Mij werd de vraag gesteld welke 'toppers' er onder Neil stonden en vandaar mijn antwoord. Dat die motoren misschien minder zijn, so be it, maar ze staan wel lager. Ik denk daarbij wel in alle eerlijkheid dat die d'Antin Ducati's niet veel beter zijn dan de fabrieks Aprilia's.

2)Mee eens.

3)Dat is ook wat ik zeg. Er zijn geen slechte coureurs in de MotoGP, alleen sommige zijn beter dan anderen.

4)Misschien zit daar wel een kern van waarheid in.

5)What's in a word ;)
 
Ben inderdaad ook van mening dat als je je hoop voor de overwinning in Brno teveel vestigt op de drie genoemde heren, je wel eens bedrogen uit kunt komen.

Why????????

Heb jij een van de drie heren (Mc Williams, Aoki of Byrne) onlangs nog voor een podium zien strijden in de MotoGP? Ik verwacht niet dat dat nu wel gaat gebeuren. Wat ik bedoel is, wanneer je je geld daarop zet, vrees ik dat je het kwijt bent... :9
 
Mjah der zijn eigenlijk teveel die eigenlijk met pensioen moeten gaan.

Roberts ken wel snel zijn met qualifier bandjes maar met race banden is ie gewoon kwijt. Wel kampioen geweest maar zie hem niet beter worden.
Hoop wel mooie Gele suzuki met kanemoto logo erop.

Biaggi ken ook wel stoppen met rijden , vorig jaar reed ie echt pleurus, enige wat ie kon was vechten voor pole maar racen zat ie vaak achter. Iedereen dacht dat ie bij BRNO zou winnen nou hij was nergens te vinden.

Proton riders zijn nix mis mee denk ik. Alleen de motor is shit. Hoop dat ze wat van MV agusta techniek in hun motor stoppen.

WCM moet gewoon stoppen met het proberen om een motor te bouwen. Ze waren beter af geweest als ze gewoon met yamaha racen.

Aprilia toekomst ziet er somber uit. Nu samen gevoegt met een scooter bedrijf. Dus denk ik dat ze daardoor niet echt wat profiteren. Tenzij ze meer scooters verkopen dan Motoren. piaggio Cube volgen jaar dan maar.

Kawasaki is een groot mistery. Nakano is in iedergeval een hele goede rijder.


Hier spreekt de echte kenner! Biaggi is totale prut, dat klopt, en McWilliams
en Aoki hebben al zoveel briljante staaltjes laten zien!
Hmm....volgens mij scoort Biaggi in 1 race dik 2 keer zoveel punten als
Proton in een half seizoen....Maar inderdaad, zet voor Biaggi de rollator
maar vast klaar...enne..kan iemand mij vertellen wie de GP op de Sachsenring ook
alweer gewonnen heeft?
 
Hier spreekt de echte kenner! Biaggi is totale prut, dat klopt, en McWilliams
en Aoki hebben al zoveel briljante staaltjes laten zien!
Hmm....volgens mij scoort Biaggi in 1 race dik 2 keer zoveel punten als
Proton in een half seizoen....Maar inderdaad, zet voor Biaggi de rollator
maar vast klaar...enne..kan iemand mij vertellen wie de GP op de Sachsenring ook
alweer gewonnen heeft?
dat was McWilliams, die een mooi gevecht had met aoki om de overwinning ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan