Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Vanaf fase 3 mogen we weer daguitstapjes gaan doen geloof ik?
Dat kan toch ook betekenen dat ik met de motor vanuit Beerse naar Durbuy ga om daar "een uitstapje te doen"?

Ik rijd verder wel gewoon woon-werk met de motor, elke dag de grens over (met vignet) en daar nog nooit problemen gehad of iets.
 

Het mag recreatief, niet met 2 op de moto of zijkar, hij zegt letterlijk enkel voor essentiele verplaatsingen, maar het mag recreatief want het valt onder motorSPORT.
Snappen wie snappen kan.
 

Het mag recreatief, niet met 2 op de moto of zijkar, hij zegt letterlijk enkel voor essentiele verplaatsingen, maar het mag recreatief want het valt onder motorSPORT.
Snappen wie snappen kan.

Uiteraard niet alleen voor essentiële verplaatsingen: dat mocht namelijk al (woon-werkverkeer per motor bijv).
De verandering heeft alleen maar zin als het ook recreatief mag, anders verandert er immers niets ...
 
Mocht iemand zich afvragen waar we gebleven zijn :?
We zijn er zeker nog wel, enkel niet meer zo vaak hier op MF, maar op een whatsapp groepje.
 
Even een vraagje, ik heb het Jupilervirus, mag ik nu nog met de motor rijden?


❌+:W

Wees gerust, Jupiler heeft nu ook specialekes zoals kratten die in de koffers kunnen*O*
SmartSelect_20200523-141801_Chrome.jpg
 
Euggghhh, ben geen super lid, maar toch wel beetje interesse in dat groepje... hoe kom ik erbij?
 
Aanstaande maandag (helaas voor de meesten een werkdag) gaan we nog een ritje doen, indien interesse laat het maar weten
 
Mocht iemand zich afvragen waar we gebleven zijn :?
We zijn er zeker nog wel, enkel niet meer zo vaak hier op MF, maar op een whatsapp groepje.
juist... blijkbaar had ik de groep verlaten ipv hem gewoon eventjes te “muten” ,als ik nog mag meelezen 😢😇🙃mag er mij terug iemand toevoegen...
 
En je groep vertrekt in west-vlaanderen?
Ik vertrek inderdaad vanuit Brugge, rit gaat zijn in de Ardennen, dus even de snelweg "doorbijten" om te starten nabij Tienen.
Afspraak 7 uur Kinepolis Brugge, rit is 357 km (zonder snelweg km's)
Momenteel zijn we met 2 personen, je bent altijd welkom om mee te rijden :Y
 
Laatst bewerkt:
Morgen gaan we wederom een Ardennenritje maken, vertrek om 9 uur aan de Kinepolis te Brugge, vanuit daar pikken we iemand op in Aalst (10 uur), om dan door te rijden tot de start van de Route (afslag 27 Huy).
Indien iemand mee wil, altijd welkom
 
Nieuw op het forum, Westvlaming, ga heel binnenkort mijn eerste motorfiets kopen : Royal Enfield Interceptor 650 of GT Continental 650.
Heb mijn rijbewijs sinds 1988 (A, A1, A2, B en BE) maar ga sowieso een cursus motorrijden volgen : veiligheid voor alles !
 
Nieuw op het forum, Westvlaming, ga heel binnenkort mijn eerste motorfiets kopen : Royal Enfield Interceptor 650 of GT Continental 650.
Heb mijn rijbewijs sinds 1988 (A, A1, A2, B en BE) maar ga sowieso een cursus motorrijden volgen : veiligheid voor alles !



Sheldon is onze voorzitter:Y maar is wel al wat van leeftijd , maar hij zal je wel verwelkomen, zodra zijn rollator hersteld is:]



Sheldon nen nieuwe hier :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan