$ Belgentopic: Wieke Tingels Deel 62..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht dat gij niks meer had staan liegebeest :( :+ .
was k ook niet van plan, maar aangezien die eikel me liggen gehad heeft met de gsxRR 750 , heb k niet de centen beschikbaar om de gsxr 1000 direct af te werken, dus moest iets doen voor tussendoor... k moet m zaterdag of vlg woe ophalen, k doe t trouwens samen met nen kameraad die m nadien voll zal overnemen, van zodra ik verder kan met de 1000...
 
Laatst bewerkt:
was k ook niet van plan, maar aangezien die eikel me liggen gehad heeft met de gsxRR 750 , heb k niet de centen beschikbaar om de gsxr 1000 direct af te werken, dus moest iets doen voor tussendoor... k moet m zaterdag of vlg woe ophalen, k doe t trouwens samen met nen kameraad die m nadien voll zal overnemen, van zodra ik verder kan met de 1000...

koopt u is ne monkey jong :Y .
Gisteren nog zonder dempers even gereden. :9~

S'toch hard 120 op 12 inch _O-
 
koopt u is ne monkey jong :Y .
Gisteren nog zonder dempers even gereden. :9~

S'toch hard 120 op 12 inch _O-
nen deftige monkey kost meer nog dan de gsxr 1000 verder afwerken, en daarmee kan k moeilijk met bagage naar engeland rijden... als k ooit weer dik centen heb voor erbij nen yosh monkey R misschien ja, maar da's nog heeeeel ver af...
 
Laatst bewerkt:
jajaa jongen k weet het... maar nen dikke 1000 pimpen en n invaliditeitsuitkering gaan niet echt samen... ge moet nie zo lachen... B| B| |( -O-




Ik wou iets helemaal anders zeggen ;)

En nen Thunderace is vet, in die tijd nen zeer snelle motor :Y
Maat van me heeft er ook 1 staan, net blok laten reviseren voor veel geld en nu lekt ie aan de versnellingsbak |(
 
Ik wou iets helemaal anders zeggen ;)

En nen Thunderace is vet, in die tijd nen zeer snelle motor :Y
Maat van me heeft er ook 1 staan, net blok laten reviseren voor veel geld en nu lekt ie aan de versnellingsbak |(

:X :X Buiten het feit dat Aces olieboten zijn is de versnellingsbak een gekend zwak punt...
 
En aan allen die niet vertrekken :?

ook proficiat *O* :9


nen deftige monkey kost meer nog dan de gsxr 1000 verder afwerken, en daarmee kan k moeilijk met bagage naar engeland rijden... als k ooit weer dik centen heb voor erbij nen yosh monkey R misschien ja, maar da's nog heeeeel ver af...

inderdaad zo'n dingen kosten veel geld als je goed gerief wilt. :Y
 
Ik wou iets helemaal anders zeggen ;)

En nen Thunderace is vet, in die tijd nen zeer snelle motor :Y
Maat van me heeft er ook 1 staan, net blok laten reviseren voor veel geld en nu lekt ie aan de versnellingsbak |(


daarom dat ik er de bak van de YZF in houd... heeft 6 versnellingen. en weet nen thunderace blok in UK liggen met wiseco big bore, carillo ti drijfstangen, geflowd, heel de rattemeplan, voor 470 euro... dus..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan