$ Belgentopic: Wieke Tingels Deel 62..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel later :?


1 uur, maart voelt als 2 a 3 uur, ben al zo tam als iets met al da niks doen. Vanmorgend compleet pere total opgestaan en gelijk terug in bed gekropen, kreeg precies ff ne weerbots :X
Tot de middag in bed gelegen, nadien aant zwembad met barstende koppijn, 3 paracetamols hielpen zelfs niet. Toen ik vanavond in bad zat ging mijn koppijn eindelijk weg :}

Morgen zal ik wel terug normaal ritme hebben, maar twas ff aanpassen :Y
 
1 uur, maart voelt als 2 a 3 uur, ben al zo tam als iets met al da niks doen. Vanmorgend compleet pere total opgestaan en gelijk terug in bed gekropen, kreeg precies ff ne weerbots :X
Tot de middag in bed gelegen, nadien aant zwembad met barstende koppijn, 3 paracetamols hielpen zelfs niet. Toen ik vanavond in bad zat ging mijn koppijn eindelijk weg :}

Morgen zal ik wel terug normaal ritme hebben, maar twas ff aanpassen :Y

Dat is ook alle stress en vermoeidheid die van je afstroomt :Y Geniet maar van die vakantie, je kan em goed gebruiken :} Dan kan je helemaal herboren terug naar ons Belgenlandje komen :+ Maar geniet nu maar eerst van die zalige temperaturen, cocktails, het niksdoen, slapen, lekker eten... ;)
 
en wie zn originele racekuipen uit het bsb van toen heb ik hier toch al lang liggen?......

full
 
:X :X Buiten het feit dat Aces olieboten zijn is de versnellingsbak een gekend zwak punt...


Dat weet hij nu dus ook. Zag het wel ff niet meer zitten met de Ace dus die staat voorlopig op stal en hij heeft dan maar een Fazer bijgekocht.

Ace is nu een project voor later want hij heeft ook net een huis gekocht (dat nog rotter is dan de bak van de Ace :X )
 
Dat is ook alle stress en vermoeidheid die van je afstroomt :Y Geniet maar van die vakantie, je kan em goed gebruiken :} Dan kan je helemaal herboren terug naar ons Belgenlandje komen :+ Maar geniet nu maar eerst van die zalige temperaturen, cocktails, het niksdoen, slapen, lekker eten... ;)


Had mij gisteren al eens ff laten masseren. Die masseur vroeg of ik soms wat stress had :X

Toen ik zei: No, why ? keek ie mij :o aan _O-


Mij rechtse schouder heeft ie zo goed als los gekregen maar aan mijn linker crshschouder heeft ie nog serieus wat werk :Y Vind de massages wel prijzig hier, maar gelukkig is het een heel goede masseur tov de meeste in van die vakantiecentra.
 
Had mij gisteren al eens ff laten masseren. Die masseur vroeg of ik soms wat stress had :X

Toen ik zei: No, why ? keek ie mij :o aan _O-


Mij rechtse schouder heeft ie zo goed als los gekregen maar aan mijn linker crshschouder heeft ie nog serieus wat werk :Y Vind de massages wel prijzig hier, maar gelukkig is het een heel goede masseur tov de meeste in van die vakantiecentra.

Supergoed idee :Y Het kan je alleen maar deugd doen :}
 
Over de C gesproken... Daarstraks in 8 minuten van Geel naar Tessenderlo gereden :9~ Lekker zeg, dat zijn mototijden normaal gezien :9~ Dat autootje doet goed zijn best :} :} :}
 
@V: das strak gereden :o hier ook enorm veel Toyota btw, ni normaal. Zolang het geen zagende klanten zijn vind ik het best :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan