^^^ Belgentopic: Wieke Tingels Part 65: waar alle vrouwen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan nergens gene Bimota te koop vinden opt 1e zicht... wel ne MV Senna :o :X

Bimota is een beetje zoals ne Rolls kopen. Je reist af naar de fabriek zelf en gaat daar kiezen. Inclusief rondleiding en al dacht ik, als je dat wil teminste :Y .

KTM RC8R wou je niet zeker?

We zullen nog is bij de schouwer moeten binnenwandelen, daar staat toch alles. :Y
 
Bimota is een beetje zoals ne Rolls kopen. Je reist af naar de fabriek zelf en gaat daar kiezen. Inclusief rondleiding en al dacht ik, als je dat wil teminste :Y .

KTM RC8R wou je niet zeker?

We zullen nog is bij de schouwer moeten binnenwandelen, daar staat toch alles. :Y

:N (als die MV er nog staat gebeuren er accidenten... '( )
 
hmmm, mijn Japans is net iets te roestig om daar iets van te maken, wel zonde want ze hebben roze brembo's :')

Das een van mijn lievelingssites. K'zit daar al een paar jaar op. Spijtig genoeg erg ingewikkeld om iets te laten overkomen maar er komt binnenkort verandering in denk ik :Y
 
:N (als die MV er nog staat gebeuren er accidenten... '( )

:9 :Y *O*

knipsel.jpg
 
hoe bedoel je ingewikkeld, door het taalprobleem of iets anders :?

Taalprobleem zit ik niet mee maar om één of andere reden is het de meest ingewikkelde leveringsbevestiging ooit. Snap er geen jota van + als je iets of wa in massa begint te bestellen zit je met de douane waardoor de prijzen helemaal niet interessant meer zijn.
Ik had vroeger is een paar mails gestuurd maar nooit deftig antwoord op gekregen.

Iemand die ik ken doet nu aan Jap import voor M4T en kent iemand in Japan zelf. Dus door een tussenpersoon besteld hij wat véél handiger is. Heb een uitlaatje voor de monk op het oog. Hier rond de €700 daar €280... dus fingers crossed
 
Taalprobleem zit ik niet mee maar om één of andere reden is het de meest ingewikkelde leveringsbevestiging ooit. Snap er geen jota van + als je iets of wa in massa begint te bestellen zit je met de douane waardoor de prijzen helemaal niet interessant meer zijn.
Ik had vroeger is een paar mails gestuurd maar nooit deftig antwoord op gekregen.

Iemand die ik ken doet nu aan Jap import voor M4T en kent iemand in Japan zelf. Dus door een tussenpersoon besteld hij wat véél handiger is. Heb een uitlaatje voor de monk op het oog. Hier rond de €700 daar €280... dus fingers crossed


aha, hmmm, das goed kut ja... hopelijk komt het wel goed voor je uitlaatje :Y

Zijn er geen gekke Japanners die zo'n zaken via Ebay slijten dan :?
 
pfff, in NL staan er redelijk wat leuke RVF/VFR/CBR 400 RR babyblades te koop; ook leuk en altijd al zot van geweest :')

haha wel toevallig, die kerel die ik ken van die import heeft zo'n cbr400rr babyblade. Hij vond die zalig voor de toeren die ze draaien en hun gewicht maar hij dacht terug een naked te kopen.

Ebay japan heeft veel spul te koop maar ik heb geen Ebay :N
 
Laatst bewerkt:
haha wel toevallig, die kerel die ik ken van die import heeft zo'n cbr400rr babyblade. Hij vond die zalig voor de toeren die ze draaien en hun gewicht maar hij dacht terug een naked te kopen.

Ebay japan heeft veel spul te koop maar ik heb geen Ebay :N
ja die draaien 18.000tr peisk :9~
 
haha wel toevallig, die kerel die ik ken van die import heeft zo'n cbr400rr babyblade. Hij vond die zalig voor de toeren die ze draaien en hun gewicht maar hij dacht terug een naked te kopen.

Ebay japan heeft veel spul te koop maar ik heb geen Ebay :N


idd toevallig, ik ken ook iemand met een goed draaiend importbedrijfje die een babyblade heeft.... :)
 
haha wel toevallig, die kerel die ik ken van die import heeft zo'n cbr400rr babyblade. Hij vond die zalig voor de toeren die ze draaien en hun gewicht maar hij dacht terug een naked te kopen.

Ebay japan heeft veel spul te koop maar ik heb geen Ebay :N

En hoe kunde nu geen ebay hebben :? :? :?
 
Als ge iet zie weet het maar te zeggen maat, dan regel ik het wel ;)

K'zou nie weten hoe zoeken _O- . Da was trouwens geen Ebay waar ik die M4T op zag maar Yahoo japan of zoiets. Het enige wat ik op Ebay zou kopen en wat ik echt super graag wil is zo'n wrist bandje met het Honda logo op voor de monkey :Y .

Voor de rest vertrouw ik da nie echt
 
K'zou nie weten hoe zoeken _O- . Da was trouwens geen Ebay waar ik die M4T op zag maar Yahoo japan of zoiets. Het enige wat ik op Ebay zou kopen en wat ik echt super graag wil is zo'n wrist bandje met het Honda logo op voor de monkey :Y .

Voor de rest vertrouw ik da nie echt


Ge bedoelt die ik heb met het HRC logo op, voor rond de rempotjes :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan