Bende internet oplichters opgepakt

Hulzie

MF veteraan
10 nov 2002
9.321
3
Staphorst
Ik kan jullie melden dat een Nigeriaanse bende oplichters opgesnord is
Het zijn dezelfde als die in Engeland en Duitsland opereerden
Ze hadden hier een postadres in de Bijlmer

Hoe kom ik hierbij?
Gisteren bericht van de politie, mijn gegevens stonden in een pc die in Hamburg bij hun aangetroffen was.
Iets van een half jaar geleden was ik bezig in Amsterdam een BMW 330 Cabriolet te kopen in Amsterdam
Maar moest eerst 2000 euro overmaken, want ut geval moest uit engeland komen.
Heb toen aangifte gedaan
En ze deden hetzelfde met motoren.
 
Stuk of vijftien (?) down, 300 000 to go! Het is een begin :+
 
die gasten moet je vieren delen.. Aan alle ledematen een motor en dan.....


Gaaaaaaaaaaaaaaaaas...
 
Hulzie is dus zo'n dommerd geweest die geld over heeft gemaakt...

Leuk dat ze opgepakt zijn en nog beter dat dat in Duitsland is geweest. Nu maar hopen dat Duitsland wat harder aan straffen doet dan Nederland doet.
 
Hulzie is dus zo'n dommerd geweest die geld over heeft gemaakt...

Leuk dat ze opgepakt zijn en nog beter dat dat in Duitsland is geweest. Nu maar hopen dat Duitsland wat harder aan straffen doet dan Nederland doet.
waar lees je dat :?
 
Hulzie is dus zo'n dommerd geweest die geld over heeft gemaakt...

Leuk dat ze opgepakt zijn en nog beter dat dat in Duitsland is geweest. Nu maar hopen dat Duitsland wat harder aan straffen doet dan Nederland doet.

rvh is zo'n dommerd die te snel conclusie's trekt })


Denk ik... O-)
 
Hij heeft aangifte gedaan?

Aangiftes volgen veelal uit een voltrokken strafbaar feit. In casu zou je dus denken dat Hulzie erin getrapt is. Maar inderdaad, ik heb nog nooit het vak begrijpend lezen gehad. Wel Nederlands.
wij kregen wel begrijpend lezen op de basisschool. misschien is dat afgeschaft tegenwoordig? misschien zou dat dan het bestaansrecht van nigeriaanse oplichters kunnen zijn :o
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het...

Goede agenten dan. Hierzo (in Rotterdam) enkel maar agenten en rechercheurs getroffen die oplichting afdoen als 'civiele zaak' en weigerden aangifte op te nemen.
En dan ging het niet over poging tot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan