Benelli Tre K

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
10
Zijn er op Motor-Forum nog andere eigenaren van de Benelli Tre K 1130?

Ik heb al meer meer dan 15 verschillende motoren bezeten en bereden. mmerdere TDM's, Cagiva V Raptor en Navigator. Honda Africatwin. BMW GS en wat oudere 4 cylinder Honda's en Kawasaki"s.De meesten waren twins.
Nu voor het eerst sinds een tijdje de driecylinder Tre K.

Eindelijk thuis. Zo voelt het.
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie Motor, altijd gevonden... zelf nooit aangedurft omdat er toen in de Kixstart wat negatief geschreven werd over de kwaliteit ...

Jij geen last van dus... leuk!
 
Mooie Motor, altijd gevonden... zelf nooit aangedurft omdat er toen in de Kixstart wat negatief geschreven werd over de kwaliteit ...

Jij geen last van dus... leuk!
Er waren in het eerste jaar zeker kinderziekten.
Het zou niet de eerste motor zijn die daardoor een slechte naam krijgen en dus slecht verkoopt.
Maar Benelli maakt al meer dan 100 jaar motoren. Dus kennis is er zeker. De rest noem je dan karakter.

Ik heb met mijn motor geen enkel probleem en het rijdt als nooit tevoren,
Volgens de RDW staan er in NL 26 op kenteken.
Exclusiever dus dan welke Lamborghini ook.

Grote grijns elke keer bij die huiveringwekkende huil uit de uitlaat en dat koppel.
 
Mooie en aparte motor. Zijn er weinig van dat is juist mooi vindt ik.
 
Zijn er op Motor-Forum nog andere eigenaren van de Benelli Tre K 1130?

Ik heb al meer meer dan 15 verschillende motoren bezeten en bereden. mmerdere TDM's, Cagiva V Raptor en Navigator. Honda Africatwin. BMW GS en wat oudere 4 cylinder Honda's en Kawasaki"s.De meesten waren twins.
Nu voor het eerst sinds een tijdje de driecylinder Tre K.

Eindelijk thuis. Zo voelt het.
[afbeelding]

Heb de iets minder exotische tegenhanger :)
 
Mooie Motor, altijd gevonden... zelf nooit aangedurft omdat er toen in de Kixstart wat negatief geschreven werd over de kwaliteit ...

Jij geen last van dus... leuk!

Zeker een hele mooie (voor mij onbekende)motor!
Schijnbaar heeft deze ook nog een kleiner broertje,de 899 tre k,ook erg :9~
 
Zijn er op Motor-Forum nog andere eigenaren van de Benelli Tre K 1130?

Ik heb al meer meer dan 15 verschillende motoren bezeten en bereden. mmerdere TDM's, Cagiva V Raptor en Navigator. Honda Africatwin. BMW GS en wat oudere 4 cylinder Honda's en Kawasaki"s.De meesten waren twins.
Nu voor het eerst sinds een tijdje de driecylinder Tre K.

Eindelijk thuis. Zo voelt het.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan