Benzinepomp probleem

Umburow

MF'er
6 nov 2020
34
1
Beste mensen,
İk zit hier met een zeer vervelende probleem,
n.l.mijn scooter retro neco zijn benzinepomp was kapot en er bleef benzine doorstromen.
İk heb een nieuwe besteld en gemonteerd.
Nu heb ik de onderste vaciumslang aangesloten en als ik wil starten stroomt er benzine van de bovenste nippel wat normaal is, maar als ik de slang aansluit met de filter die naar de carburateur op de bovensye nippel en probeer te starten stroomt er geen benzine uit.
De slangen zijn niet verstopt, je kan er gemakkelijk doorblazen, maar er stroomt er geen benzine uit.
Als ik de slang van de bovenste nippel aftrek en wil starten, dan komt er wel benzine uit.
İemand een idee?
 

Bijlagen

  • IMG_20201106_181018.jpg
    IMG_20201106_181018.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 36
  • IMG_20201106_180950.jpg
    IMG_20201106_180950.jpg
    1 MB · Weergaven: 21
Beste
Wat heb ik nu gefix en/of gechekt :
1 - Cilinder volledig uitgehaalt en de zuiger en zuigerveren en cilinder nagekeken, en die zijn volledig in orde + nieuwe pakkingen.
2 - Kleppen gestelt op inlaat 0.05 en uitlaat 0.1.
3 - nieuwe bougie ingestoken en hij vonkt zeer goed.
4 - nieuwe accu ingestoken
5 - nieuwe vacium benzine kraan
6 - nieuwe carburateur.
Maar hij wil niet starten !
İemand een idee ?
 
Beste,
İk heb de doorzichtige slang aangesloten op de carburateur en na 10 sec pompte het wel naar de carburateur, dus die probleem kunnen we al uitsluiten. Maar hij start nog altijd niet 🥴
 
Het is van mijn zoon, en ieder zijn eigen mening.
Als je geen hulp kan aanbieden, hou dan uw commentaar voor u eigen.
Mvgr

Wees blij dat dit hok niet meer rijdt, zit duidelijk technisch niet goed in elkaar.
Kleine wielen ook niet fijn.

Als het weinig mag kosten kan je zoon beter voor een Sym of Kymco gaan.

Just my 2 cents.
 
die pomp werkt niet goed hij zuigt en blaast door het zelfde gat.
als de slang er niet aan zit blaast hij het weg met slang gaat de benzine heen en weer.
er staat waarschijnlijk ook geen druk op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan