Bespaar tot 6 EuroCent per liter benzine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raptor

Rookie
22 mei 2002
14
0
Maastricht
Lees net het topic van Suzuki "Wat kost bij jou een liter euro loodvrij?", en dacht laat ik maar ff een nieuw topic maken om mijn antwoord in te zetten, want ik denk dat jullie het allemaal wel willen horen. Ik gebruik bij het tanken een kortingspas van United Consumers, zij registreren met die pas iedere tankbeurt en aan het einde van het jaar word je korting berekend aan de hand van het totaal aantal liters dat je hebt getankt, en hoe meer je tank hoe meer korting je krijgt, tot 6 cent per liter dus. })

Zie hier een stukje van hun site en een overzicht van de korting die ik kreeg van juli 2001 tot feb. 2002

Krijg nu bij ruim 185 tankstations van alle grote merken forse korting. De korting kan maar liefst 6 eurocent per liter bedragen. Wekelijks komen er nieuwe stations bij!
Uw afgesloten kortingsperiode 1 juli 2001 tot 1 feb. 2002
Uw totaal aantal liters 1177.04 liters
Uw bereikte kortingsstaffel 6 euro cent

Uw bereikte besparing deze periode € 70.62

Korting reeds ontvangen aan pomp - € 11.48
Teveel betaald aan pomp + € 0.21
Card kosten - € 2.5

--------------------------------------------------------------------------------


Uw opgebouwde kortingstegoed € 56.85
( incl. € 9.08 BTW.)
Uw kortingstegoed wordt op 1 maart 2002 op het door u opgegeven rekeningnummer en/of goede doel overgemaakt.

Dit leverde u via UnitedConsumers een besparing in geld op van € 70.62.
Ter vergelijking, een spaarsysteem van één van de oliemaatschappijen
(Airmiles, FreeBees, Rocks, TigerPoints, PowerPoints, ..) levert u
gemiddeld € 12.02 op in producten (of € 6.67 in geld).

Is dus wel de moeite waard lijkt mij zo. Verder geven zij ook nog korting op groene stroom en GSM abo's, dus ik zou zeggen ga er snel eens kijken.
Mocht je denken ja dit is wat voor mij, ben dan zo vriendelijk om bij het aanmelden bij het onderdeel "waar kent U ons van" mijn e-mail adres in te vullen (PLA.Daemen@Bigfoot.com).

:] :] UnitedConsumers :] :]
 
Lees net het topic van Suzuki "Wat kost bij jou een liter euro loodvrij?", en dacht laat ik maar ff een nieuw topic maken om mijn antwoord in te zetten, want ik denk dat jullie het allemaal wel willen horen. Ik gebruik bij het tanken een kortingspas van United Consumers, zij registreren met die pas iedere tankbeurt en aan het einde van het jaar word je korting berekend aan de hand van het totaal aantal liters dat je hebt getankt, en hoe meer je tank hoe meer korting je krijgt, tot 6 cent per liter dus. })

Zie hier een stukje van hun site en een overzicht van de korting die ik kreeg van juli 2001 tot feb. 2002Is dus wel de moeite waard lijkt mij zo. Verder geven zij ook nog korting op groene stroom en GSM abo's, dus ik zou zeggen ga er snel eens kijken.
Mocht je denken ja dit is wat voor mij, ben dan zo vriendelijk om bij het aanmelden bij het onderdeel "waar kent U ons van" mijn e-mail adres in te vullen (PLA.Daemen@Bigfoot.com).

:] :] UnitedConsumers :] :]

fuck, moet je 18 voor zijn.... maargoed, niet dat ik met mijn scootertje zoveel litertjes tank ook...

volgend jaar gaan we hier zeker eens naar kijken ja..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan